Webalizer vs WebTrends

Καθόμουν και διάβαζα το εκπληκτικό blog του Ηλία Χατζή, το Buzz και ενώ ήμουν έτοιμος να κάνω post σε κάτι που διάβασα αποφάσισα να το σκεφτώ καλύτερα, αναλύωντας την σκέψη μου εδώ.

Σε πρόσφατα ραντεβού που είχα με την Ogilvy, τα παιδιά εκεί μου πρότειναν να αφήσω τον webalizer και να το γυρίσω σε webtrends. To ίδια ακριβώς μου είπαν και στην Velti, για ένα ακόμα παλαβό .com που έχουμε στα σκαριά.

Έκανα λοιπόν τα τηλέφωνα μου με την Orthology , που φέρνει το WebTrends, για να πάρω τιμή. Εν ολίγοις, μου ζητάνε να γίνω ISP, να δώσω 1,900 + ΦΠΑ για μια άδεια και 39,000 το χρόνο, για τα anticipated hits μου. Αν βγάζουμε (σύμφωνα με webalizer) 975, 000 PIs την ημέρα, να μην έχω ένα average 300,000,000 PIs τον χρόνο? Ε, με αυτό χρεώνομαι. Τα sites που έχουν τέτοιο traffic, τι λεφτά βγάζουν δηλαδή για να πληρώνουν την NetIQ τέτοια λεφτά?

Και ρωτάω εγώ? Πόση διαφορά μπορεί να έχουν τα stats του Webalizer με του Webtrends? Ενα hit στον server μετράει το ένα, ένα και το άλλο. Γιατί, αν υπάρχει Media Shop που έχει global clients και μπορεί να πληρώσει τόσα λεφτά για διαφήμιση, να το … αγοράσω! :o)

Δεν μπορεί να μου δώσει ένα media shop, μια γραμμή κώδικα για να με μετράει? Να μου αγοράσει όλη την διαφήμιση και αντί να με αναγκάσει να πληρώνω 40,000 τον χρόνο και να ζητάω 100,000 για να βγω, να μου δίνει τα μισά. Και οι δυο, χαρούμενοι δεν θα είμαστε?

9 thoughts on “Webalizer vs WebTrends

  1. τη λύση την επιλέγει το site με βάση τις ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες που έχει.

    η διαφημιστική δεν θα καθορίσει τη λύση όταν δεν τη πληρώνει…

    είναι αδύνατον η διαφημιστική(ες) να πληρώσει τις μετρήσεις των sites.

    διαφορετική πρέπει να είναι η προσέγγιση σας για την απορρόφηση διαφημιστικών εσόδων.

  2. Αν έχεις καλό espresso να κεράσεις, θα με ενδιέφερε να ακούσω περισσότερα.

    Εκτός, αν έχεις τον χρόνο, να καταθέσεις μερικές σκέψεις γραπτώς.

    Σε ευχαριστώ πάντως για τα ερεθίσματα.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s