Σεμινάριο Interactive Marketing

Είδα την καταχώρηση στην Ναυτεμπορική και αμέσως επισκέφτηκα το site του IAB, για παραπάνω πληροφορίες. Και προς έκπληξη μου, τι να δω?

Καταρχήν, δεν υπάρχει ούτε ένας εισηγητής που να είναι υπάλληλος σε ή να έχει εταιρεία Interactive Marketing! Δεν αμφισβητώ την ποιότητα των εισηγητών (αντιθέτως μάλιστα), αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα παρουσιαστεί (σύμφωνα με την ανακοίνωση):

‘Το τοπίο της χρήσης των διαδραστικών Μέσων (web, email, mobile) στην Ελλάδα, οι παρούσες τάσεις, οι πιθανές εξελίξεις και τα διαφορετικά σενάρια για την µελλοντική θέση των διαδραστικών Μέσων στην αγορά.’

Αυτό δεν είναι δουλειά των Interactive Marketers?

Τέλος πάντων. Αφήνω την θεματολογία και πάω σε αυτό που με ψιλοεκνεύρισε.

Αναφέρει η ανακοίνωση, με bold γράμματα:

‘Λόγω του περιορισµένου αριθµού συµµετοχών (20) θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Χωρίς να θέλω να γινω κακός, το μυαλό μου κάνει τον εξής συλλογισμό. Αν έχουμε στα 270 ευρώ την είσοδο και έχουμε χώρο για 20 άτομα, τότε θέλουμε να κάνουμε μια αρπακτή των 5500 ευρώ, να πληρώσουμε και τους εισηγητές και την αίθουσα και να βγάλουμε το μαρουλάκι.

Γιατί δεν είμαι αντίθετος στα σεμινάρια, όταν έχουν πραγματικά κάτι να προσφέρουν. Το συγκεκριμένο όπως διαφημίζεται κάνει μπαμ ότι είναι αρπακτή. Το λένε και οι ίδιοι… ‘ένα σύντοµο και στοχευµένο σεµινάριο υψηλών προδιαγραφών’. Αυτές είναι οι κινήσεις που κάνει ο ΙΑΒ για να προωθήσει το Interactive Marketing?

Απορία…. μόνο 20 άτομα ασχολούνται με το Interactive Marketing στην Ελλάδα?

6 thoughts on “Σεμινάριο Interactive Marketing

  1. Να συνεχίσω το ranting σου με κάτι που μου είχε κάνει και μένα τρομερή εντύπωση (λέμε τώρα). Πριν μερικούς μήνες διοργανώθηκαν τα Ermis Web Awards 2005. Στην κριτική επιτροπή λοιπόν, βρέθηκαν άνθρωποι από e-go, Tempo, Superfast Ferries (ring any bells?), Coca Cola , Kathimerini.gr καθώς και μερικοί που έχουν αποχωρήσει από την web industry (…) εδώ και μερικά χρόνια. Αυτοί λοιπόν οι 18 κλήθηκαν να βραβεύσουν τα καλύτερα sites της εγχώριας παραγωγής. Είναι να αναρωτιέσαι τι ακριβώς σκέφτηκαν οι διοργανωτές όταν τους μάζεψαν όλους μαζί…

    Τα αποτελέσματα τα είδαμε με την ανακοίνωση των νικητών. Μάλιστα, ένας από τους χρυσούς νικητές έχει το site του πελάτη του στημένο στο mambocms αλλά έχει φροντίσει να σβήσει τα meta tags από το source. (Open source software σημαίνει και σεβασμός στους δημιουργούς του)

    Υ.Γ. Καλά κάνεις και γκρινιάζεις (αφόρα το αμέσως επόμενο σου post🙂 ). Μερικές φορές δε γίνεται και διαφορετικά.

  2. Για του λόγου το αληθές στους εισηγητές υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εμπειρία και γνώση στο Interactive Marketing…, Δημήτρης Ρούλιας (παλαίτερα στην OgilvyOne).

  3. Θα ήθελα να συμφωνήσω εν μέρη μόνο με τον Frank Anton…

    Συμφωνώ μόνο ως προς το επικοινωνιακό τρικ των διοργανωτών:

    “Λόγω του περιορισµένου αριθµού συµµετοχών (20) θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας”..Τρικ γρήγορης πώλησης είναι!

    Αποκλείεται να ενδιαφέρει μόνο 20 μεσαία ή ανώτερα στελέχη…

    Σίγουρα ο χώρος του interactive marketing είναι πολύ μεγαλύτερος..επίσης επιβάλλεται, σύμφωνα πάντα με τις νέες τάσεις της επικοινωνίας, τα περισσότερα στελέχη που εμπλέκονται στο αναπτυσσόμενο κλάδο της διαδραστικής/αμφίδρομης επικοινωνίας να συμμετέχουν σε αυτού του είδους τις ημερίδες!(φορείς και μέσα ενημέρωσης, sites, media shops, διαφημιστικές εταιρίες,web developers, new media services, direct marketing services και πολλοί άλλοι..)

    Συμφωνώ όμως απόλυτα με τον κύριο Χατζή ως προς τις συμμετοχές. Οι εισηγητές είναι αξιόλογοι επαγγελματίες που έχουν συμβάλει από την θέση τους στην ανάδειξη του interactive marketing σε απαραίτητο πλέον εργαλείο επικοινωνίας π.χ ο Δημήτρης Ρούλιας από την ogilvyone, η Νατάσσα Κονταράτου εκπροσωπώντας έναν διαφημιζόμενο που εμπιστεύεται το internet πραγματοποιώντας μεγάλες καμπάνιες, η κυρία Κούρτογλου μέσα από τις έρευνες που διεξάγει για το μέσο…

    Το σεμινάριο πάντως μου αρέσει σαν ιδέα…αναλύονται όπως διάβασα σημαντικές πτυχές του interactive marketing.

    Μην είμαστε λοιπόν ισοπεδωτικά αρνητικοί..

    Δεν κατάλαβα επίσης τι εννοεί ο κύριος Σακκάς με τα εξής (Ermis web awards) :

    «Αυτοί λοιπόν οι 18 κλήθηκαν να βραβεύσουν τα καλύτερα sites της εγχώριας παραγωγής. Είναι να αναρωτιέσαι τι ακριβώς σκέφτηκαν οι διοργανωτές όταν τους μάζεψαν όλους μαζί…»

    Ποια είναι η ένστασή σας κύριε Σακκά;

  4. Δεν διαφωνώ φιλε Mediaalternative, ως προς την ποιότητα των εισηγητών.
    Δεν θα μπορούσαν όμως να είναι άτομα όπως ο Πάνος ο Σαμπράκος, ο Οδυσσέας ο Ντότσικας, γιατί όχι ο Ηλίας ο Χατζής (που έχει παρελθόν), κτλ…? Σε στρογγυλή τράπεζα?

    Δεν είπα ότι είμαι αντίθετος στο σεμινάριο. Έκανα κριτική σε κάποια σημεία της ανακοίνωσης. Μακάρι να είχα τον χρόνο να μπορούσα να παρεβρεθώ. Γιατί (to be totally honest) καλά αυτά που θα ακούσουμε, καλύτερες οι δημόσιες σχέσεις που θα κάνουμε. ;o)

    Ισως κάποια άλλη στιγμή. (από πλευράς μου).

  5. Mediaalternative, η ένσταση μου αφορά το γεγονός ότι για να κρίνεις ένα site, πέρα από το εικαστικό και αισθητικό κομμάτι (για το οποίο ίσως να χρείαζονται και κάποιες βασικές γνώσεις γραφιστικής) χρειάζονται και τεχνικές γνώσεις.

    Δυσκολεύτηκα πολύ να εντοπίσω web developers, authors, γραφίστες, programmers στην κριτική επιτροπή. Αλλά εγώ το βλέπω από την δική μου πλευρά και ίσως να κάνω λάθος…–>

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s