Και τώρα τι κάνουμε?

Σύμφωνα με έρευνα της Γερμανικής Adtech, που διάβασα στο News.com, οι χρήστες που χρησιμοποιούν Firefox κάνουν click 5 φορές λιγότερες στις διαφημίσεις από ότι οι χρήστες του Explorer.

Αναλυτικά, οι χρήστες του Firefox έκαναν click σε διαφήμιση σε ένα ποσοστό που αγγίζει το 0,11, όταν οι χρήστες του IE κάνουν click σε διαφημίσεις σε ποσοστό που κυμαίνεται κοντά στο 0,50%

Λαμβανομένου του γεγονότος, ότι ο πολύς κόσμος αλλάζει από ΙΕ σε Firefox, ποιο μπορεί να είναι το μέλλον του Interactive Marketing?

Μήπως είναι θέμα που πρέπει να μας απασχολήσει περισσότερο?

3 thoughts on “Και τώρα τι κάνουμε?

  1. Ο Firefox έχει καλύτερο τρόπο να διαχειρίζεται (=μπλοκάρει) τα banners & popups και αυτος μάλλον ειναι και ο σημαντικότερος λόγος που εμφανίζεται αυτή η διαφορά στις μετρήσεις.

    Βέβαια, για να έχουν οι χρήστες του, τον ad blocker ανοιχτό, σημαίνει ότι τα τεραστια banners, τα popup, τα flash overs (δεν ξέρω ακριβώς την ορολογια, συγνώμη) και ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω μαλλον τους ενοχλεί. Νομιζω ότι και αυτό είναι ένα θέμα που θα έπρεπε να σας απασχολεί. Πως θα γίνει δλδ να περνάει το μύνημα χωρίς να ξενερώνει ο χρήστης;

    Y.Γ. Μακάρι να περάσουν οι χρήστες απο ΙΕ σε FFox και ας προβληματιστεί το Interactive Marketing!

  2. Είναι αλήθεια ότι η έρευνα παρουσιάζει κάτι που εν μέρει γνωρίζουμε. Ότι δηλαδή, οι χρήστες του Firefox είναι πιο techies.

    Από εκεί και πέρα όμως, και ο IE έχει εργαλεία ad blocking, όπως υπάρχουν και εργαλεία aftermarket (άλλων εταιρειών).

    Παρόλα αυτά, δεν έχεις άδικο, ότι στο ελληνικό διαδίκτυο δεν υπάρχει ποιοτικό creative (με εξαιρέσεις). Έχουμε καθιερώσει το 728Χ90 (στο οποίο αναφέρθηκα) και καταντάει κουραστικό και απωθητικό.

    Δεν ασπάζομαι όμως την λογική του να προβληματιστεί το Interactive Marketing. Οι developers δεν θα πρέπει να ενδιαφερθούν? Οι designers?

    Πτώση στην on-line διαφήμιση, θα έχει ως αποτέλεσμα να κλείσουν εταιρείες Media, που ζουν από αυτή. Το τελικό αποτέλεσμα… λιγότερο content. Ποιος θα σηκώσει site, όταν δεν βγαίνει για να το συντηρήσει? Θα το κάνει συνδρομητικό?

    Είναι μεγάλη κουβέντα.

    By the way, η σωστή ορολογία είναι web over.

  3. Το 728×90 φαντάζομαι ότι εχει καθιερωθει γιατί τα περισσότερα portals και site περιεχομένου έχουν το ίδιο δημιουργικό εδώ και χρόνια όταν οι ανάγκες τοτε ήταν για 120×60 και για 468×60. Τώρα που έχουν εμφανιστεί τα 300×250, 728×90 κοκ έχει δημιουργηθει το πρόβλημα. Τα 728×90 είναι τα μόνα που χωράνε! Και δε φταίνε σε αυτό οι developers/designers/authors . Τι πρέπει να κάνει ακριβώς ο developer;

    Μήπως, απλά, είναι καιρός να κάνει redesign η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και το ΙΝ.GR ? Όλα τα major portals του εξωτερικού, ένα μετά το αλλό αλλάζουν (και φουσκώνουν προς τα πλάγια με fixed design στα 1024). Πρόσφατο παράδειγμα το news.com.

    Και συμφωνω ότι : πτώση στην on-line διαφήμιση, θα έχει ως αποτέλεσμα να κλείσουν εταιρείες Media αλλά μήπως πρέπει το Interactive Marketing να βρει και άλλους τρόπους προσέγγισης; Είναι ένα challenge, σωστά;😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s