e-hobbies

Είμαι ένας τυχερός* χρήστης μιας 1024 Mbit ADSL σύνδεσης.

Είναι μια πραγματική απόλαυση το γρήγορο internet και καθώς μυήθηκα με αυτό από τα φοιτητικά μου χρόνια στην Αγγλία, δεν θα μπορούσε να μην είναι η πρώτη μου επιλογή μετά την επανεγκατάσταση μου και την υποχρεωτική εκδήλωση αγάπης προς την πατρίδα.

Το internet είναι πίσω στην Ελλάδα. Και σε θέματα hardware και σε θέματα software. Και ποιοτικά και ποσοτικά. Θα ασχοληθώ με ένα πράγμα, το οποιό καρφώθηκε στο μυαλό μου και αισθάνομαι την ανάγκη να το εξωτερικεύσω.

Διαφωνώ με τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών και την προβολή του ADSL. Διαφημιστικά. Παρατηρώ μια συνεχή προσπάθεια να παρουσιάσουμε στον κόσμο ένα ‘out of space’ internet. (case study: Conn-X) Γιατί? Το τεχνολογικό, το σύνθετο φοβίζει τον απλό κόσμο. Γιατί δεν γίνεται μια προσπάθεια να προωθήσουν στον κόσμο αυτό που πραγματικά προσφέρει?

Γιατί να μην προσπαθήσουμε να δείξουμε στον κόσμο τι είναι το Wikipedia? Ότι το Hell.com δεν είναι απαραίτητα σατανικό. Ότι μπορείς να βρεις ένα αγαπημένο χόμπυ, το downloading stand-up commedy (mine!). Η’ μήπως ότι, ακόμα και αν ψάξεις για τον άλλο πλανήτη ή μια μεγάλη ιδέα, θα ανακαλύψεις κάτι…

Το αφήνω στους ειδικούς.

Είμαι φαν του stand up comedy. Και το ADSL μου πρόσφερε ένα νέο e-hobby**. Αφού κατέβασα και είδα όλες τις καινούργιες ταινίες (και ντρέπομαι που το λέω, αλλά σαν early adopter ;o) έχω την εντύπωση ότι τα DIVX θα είναι η επόμενη γενιά MP3, οπότε πρέπει να τα δοκιμάσω) είπα να ασχοληθώ με το αμερικάνικο εναλλακτικό stand-up. Τι χρειάζεται? Ένα Imdb, ένα Azureus και ένα Mininova.

Τα πάω καλά μέχρι στιγμής. Δεν χάνω εκπομπή του Comedy Central… :o)

Θεϊκή ατάκα του Bill Hicks. Μιλάει για τον πόλεμο στα ναρκωτικά που ξεκίνησε ο Bush.

Hicks presenting George Bush: ‘We are losing the war on drugs’
Hicks’ Comment: ‘Do you know what that applies? There is a war going on and the people on drugs are winning it’ !!!!

Συνιστώ ανεπιφύλακτα την ταινία Comedian. Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το stand-up είναι μεγάλη τέχνη. Σε κάποιo σημείο, ο Jerry Seinfield περιγράφει την δουλειά που κάνουν οι σύμβουλοι στα think tanks. Από τις στιγμές που κάποιος δακρύζει από τα γέλια. :o)

* τυχερός χρήστης: τυχερός γιατί είναι ταχύτατο. Άτυχος γιατί Otenet παίζει με την υπομονή μου, ρίχνοντας το κάθε τρεις και λίγο!
** είναι free to register. Μόνο να αναφέρετε και το όνομα μου σαν πηγή… :op

4 thoughts on “e-hobbies

  1. Αυτή η πληροφορία frank, αξίζει χρυσάφι. Είμαι και ‘γω fan των stand-up comedians και ειδικότερα του comedy central (τυχεροί αμερικανοί με το cable σας). Το μόνο που δεν είχα δοκιμάσει εώς τώρα ήταν το Azureus. Στα υπόλοιπα file-sharing προγραμματα έβρισκα μονο μικρά βιντεάκια ή mp3. Συμφωνώ απόλυτα με το χαρακτηρισμό σου για τo stand-up. Είναι αληθινή τέχνη.

    Υ.Γ.1. Αν παρατηρήσεις μείωση της ταχύτητας σου στο internet θα είναι γιατί κατεβάζω με μανία🙂
    Υ.Γ.2. O Bill Hicks είναι απιστευτός κωμικός, αυτός όμως που είναι Θεός είναι ο -God rest his soul- Mitch Hedberg.

  2. Για να είμαι ειλικρινής, ο προσωπικός μου ‘Θεούλης’ του stand up είναι ο Chris Rock. Έχει δώσει μερικά από τα καλύτερα show, αλλά δυστυχώς οι παραστάσεις του είναι δυσεύρετες. Παρόλα αυτά, αν έχεις δει το Bowling for Columbine (Ακήρυχτος Πόλεμος) του Michael Moore, έχει μια σκηνή μέσα από ένα Stand-up του Rock. θα λιώσεις στο γέλιο. Μερικά ακόμα αποσπασματικά κομμάτια έχει και στο Comedian (κυκλοφορεί και στα video club, αλλά βλέπεται χωρίς υπότιτλους!)

  3. Τη θυμάμαι χαρακτηριστικά, τη σκηνή στο Bowling For Columbine…

    You don’t need no gun control. You know what you need? Bullet control. I think all bullets should cost $5000. You know why? If a bullet cost $5000 there’d be no more innocent bystanders.

    Respect🙂

    Αν σου αρέσουν, γενικά, οι Αφροαμερικάνοι κωμικοί, ψάξε για τη Wanda Sykes. Θα ακούσεις πολύ beep🙂

Leave a Reply

