Εσείς καταστρέφετε το Internet

Από μικρό με γοήτευε η διαφήμιση. Δεν είχα κανένα συγγενή στον κλειστό ή ανοικτό περιβάλλον μου για να με τροφοδοτήσει με το πάθος του, εντούτοις με ξετρέλαινε ο τρόπος που μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, μπορούσε ο οποιοσδήποτε διαφημιστής να δώσει ψυχή και φωνή στο προϊόν ή την υπηρεσία του. Θυμάμαι ότι, πιτσιρικάς, το αγαπημένο μου τηλεπαιχνίδι ήταν το ‘Stop στο Spot’ (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο), στην κρατική τηλεόραση. Μέχρι και συμμετοχή προσπάθησα να δηλώσω, αλλά με απέρριψαν λόγω ηλικίας. Παρόλα αυτά, παραμένω φανατικός συλλέκτης διαφημιστικών clips (ξένα και ελληνικά). Για τους λόγους που ανέφερα, και τα 3 πτυχία μου έχουν να κάνουν με την διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Γιατί τα λέω αυτά?
Ίσως η αγάπη μου για την διαφήμιση να με κάνει συγκριτικό και γκρινιάρη. Αλλά, συγχωρέστε με, είναι κάποιες στιγμές που κάποιοι φτάνουν την υπομονή στα όρια της. Εν προκειμένω, δεν θα κατηγορήσω την εταιρεία για τα δημιουργικά της. Είναι πολύ ωραία άλλωστε. Αλλά δεν μπορώ να μην βγάλω μιζέρια, όταν προσπαθώντας να διαβάσω την είδηση της ημέρας, έπεσα πάνω σε …….. δυο (2) ταυτόχρονα WebOvers.
Το επαναλαμβάνω……
Δυο (2) ταυτόχρονα webovers.
Σαν χρήστης, επέλεξα να κάνω click στο 1 [Χ], αντί για τα δυο. Σε αυτό το κόκκινο [Χ] που βρίσκεται πάνω-πάνω δεξιά (αν και επέστρεψα, για να κάνω capture αυτό το σπάνιο φαινόμενο).
Τέτοιες κινήσεις, δυστυχώς, αναγκάζουν πολλούς developers να δημιουργούν pop-up blockers, web-over blockers ή δεν ξέρω τι. Ακόμα καλύτερα, τους ωθεί στο να φτιάχνουν browsers που απλά… κόβουν τις διαφημίσεις(Firefox). Και καλά κάνουν. Αν δεν υπήρχαν τα pop-up, δεν θα υπήρχαν οι pop-up blockers! Απλή λογική.
Εγώ τι φταίω όμως, να κάθομαι να απολογούμαι για το πάθος μου, και για την επιστήμη μου, (εξού και ο τίτλος) σε γνωστούς και φίλους, επειδή κάποιος αγνοεί βασικά στοιχεία αισθητικής και ηθικής? Γιατί κάποιος πρέπει να βάζει σε κίνδυνο και το δικό μου μέλλον, επειδή οι γνώσεις του για την επιστήμη του Marketing είναι λειψές, γιατί δεν διδάχθηκε ποτέ αυτό το καταραμένο μάθημα που λέγεται ‘Consumer Behaviour’?

One thought on “Εσείς καταστρέφετε το Internet

  1. Well said, για μία ακόμη φορά, frank. Μία ακόμη λυπηρή επιβεβαίωση του γεγονότος ότι το ελληνικό Internet έχει καταληφθεί από “επαγγελματίες”. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, λένε αυτοί. Ότι έσπειρες θα θερίσεις, λέω εγώ. Το κακό είναι ότι το επαγγελματικό μας μέλλον βρίσκεται σε διαρκή κίνδυνο. Αυτό που δεν εχω καταλαβει ακόμη, και σε παρακαλώ αν ξέρεις την απάντηση βοήθησε με, οι άνθρωποι αυτοί είναι απλά ανόητοι ή έχουν κάποια κρυφή αντζέντα;

    keep it coming

Leave a Reply

