SMS Spam. Unavoidable!!!

Αυτή η κατάσταση με τα spam sms είναι ανυπόφορη, σε σημείο υπέρτατου εκνευρισμού. Δεν είναι μόνο τα ανόητα μηνύματα που στέλνουν, αλλά και οι ώρες που τα στέλνουν. Π.χ, το τελευταίο μου το έστειλαν Κυριακή πρωί, στις 8:30.

Καταρχήν, δεν υπάρχει πουθενά στο μήνυμα το opt-out. Δεν θέλω να ξαναλάβω μήνυμα, ρε παιδί μου, πως θα γίνει η δουλειά. Όχι σου λένε. Θα λαμβάνεις, θέλεις δεν θέλεις.

Προσπάθησα, να εντοπίσω σε ποια εταιρεία ανήκει αυτό το καταραμένο 4532. Εν τέλει, κατάφερα να εντοπίσω μια λίστα. Βρίσκεται ΕΔΩ και σας συμβολεύω ανεπιφύλακτα να την κάνετε bookmark. Θα χρειαστεί σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον.

Και εδώ αρχίζει η περιπέτεια. Το 4532 ανήκει στην Newsphone. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν την εταιρεία και ξεκινάει το αυτόματο τηλεφωνικό κέντρο (Α.Κ).

Α.Κ.:’Καλησπέρα σας. Σας ευχαριστούμε που καλέσατε την Newsphone. Με ποιον θέλετε να μιλήσετε?”
F.A.: “Με οποιονδήποτε”
Α.Κ.: “Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα, μπορείτε να επαναλάβετε?”
F.A.: “Mε κάποιον άνθρωπο.”
Α.Κ.: “Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα, μπορείτε να επαναλάβετε?”
F.A.: “Mε κάποιον για τα SMS”.
Α.Κ.: “Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα, μπορείτε να επαναλάβετε?”
F.A.: “4532”
Α.Κ.: “Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα, μπορείτε να επαναλάβετε?”
F.A.: “…………” (Νεκρική σιγή, για κανα 30άρι δευτερόλεπτα).
Α.Κ. “Αν θέλετε, να σας συνδέσουμε με το τηλεφωνικό κέντρο, πείτε ‘Γραμματεία'”
F.A.: “Γραμματεία”
Α.Κ.: “Από που μας τηλεφωνείτε?”
F.A.: (έχει σημασία?) “Από το διάστημα”
Α.Κ.: “Σας ευχαριστούμε, παραμείνατε στο ακουστικό σας”.
…..
Το σηκώνει μια κοπέλα, τις εξηγώ τι θέλω, μου δίνει ένα νούμερο να καλέσω.

Παίρνω εκεί…. ουπς, πάλι το αυτόματο τηλεφωνικό κέντρο.

A.K. “μπλα, μπλα, μπλα… αν θέλετε να αφήσετε τα στοιχεία σας να σας καλέσουμε, πατήστε το 1. Αν θέλετε βοήθεια ή έχετε πρόβλημα με τα SMS πατήστε το 2, αν έχετε πρόβλημα με (κάτι που ήταν παντελώς άσχετο στην περίπτωση μου) πατήστε το 3.
F.A.: ” 2 ”
Α.Κ. “Για να στείλετε σωστά το SMS, αφήνετε τα κενά σωστά, και μην χρησιμοποιείται διάφορα σύμβολα!!! Σας ευχαριστούμε που καλέσατε. Αν θέλετε να αφήσετε τα στοιχεία σας να σας καλέσουμε, πατήστε το 1. Αν θέλετε βοήθεια ή έχετε πρόβλημα με τα SMS πατήστε το 2, αν έχετε πρόβλημα με (κάτι που ήταν παντελώς άσχετο στην περίπτωση μου) πατήστε το 3.”
F.A.: “2”
Α.Κ. “Για να στείλετε σωστά το SMS, αφήνετε τα κενά σωστά, και μην χρησιμοποιείται διάφορα σύμβολα!!! Σας ευχαριστούμε που καλέσατε. Αν θέλετε να αφήσετε τα στοιχεία σας να σας καλέσουμε, πατήστε το 1. Αν θέλετε βοήθεια ή έχετε πρόβλημα με τα SMS πατήστε το 2, αν έχετε πρόβλημα με (κάτι που ήταν παντελώς άσχετο στην περίπτωση μου) πατήστε το 3.”

Εδώ πλέον, η κατάσταση γίνεται απίστευτα κουραστική και ενοχλητική. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο την Newsphone, με τις γνωστές βλακείες στην αρχή. Το σηκώνει η κοπέλα.

F.A.” Υπάρχει ένας άνθρωπος, στο νούμερο που μου δώσατε να με εξυπηρετήσει?”
Yπαλ.:” Αφήστε τα στοιχεία σας, και θα σας καλέσουμε εμείς”
F.A.: “Δεν θέλω να αφήσω τα στοιχεία μου, γιατί θα τα χρησιμοποιήσετε για να με βάλετε σε άλλη spam list. Θέλω να σταματήσετε να μου στέλνετε ανοήτα μηνύματα στο κινητό μου. Γίνετε?”
Υπαλ.:”Πείτε μου το τηλέφωνο σας, και θα σας βγάλουμε από την λίστα”
F.A.: ” 6945……”
Yπαλ.: ” Σας ευχαριστώ. Γεια σας”.

Απορίες….

1. Γιατί πρέπει να τραβήξω όλη αυτό το μαρτύριο, για να με βγάλουν από μια spam λίστα?
2. Αν έδινα το τηλέφωνο μου στο μηχάνημα, για να με καλέσουν, θα το έβαζαν και αυτό σε λίστα, για ‘Τσελεμεντέδες‘?
3. Τελικά, με έβγαλαν από την λίστα?
4. Την γνωρίζει αυτήν την διαδικασία η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η ΕΕΤΤ και η ΑΔΑΕ?

Λεπτομέρειες σύντομα….

2 thoughts on “SMS Spam. Unavoidable!!!

  1. Hilarious post!

    Δεν παίζονται οι τύποι. Εγώ πρόσφατα προσπαθούσα να ξεγραφτώ από έναν διαγωνισμό με αυτοκίνητα γνωστής εταιρίας κινητής τηλεφωνίας, και παίρνωντας στο τηλεφωνικό κέντρο για να ξεγραφτώ, πριν μιλήσω με άνθρωπο, έπρεπε να ακούσω τρεις διαφημίσεις για τον διαγωνισμό που προσπαθούσα να ξεγραφτώ!

  2. Έχω κρατήσει την στιχομυθεία (μαγνητοσκοπημένη), στην οποία δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο ούτε η λέξη ‘Unsubcribe’ ούτε η λέξη ‘Opt-out’. (ή η αντίστοιχες ελληνικές).

    Περιμένω με αγωνία, το επόμενο μήνυμα που θα μου στείλουν για να έχω στοιχειοθετημένη την καταγγελία. Δυστυχώς.

    Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι με στελέχη της εταιρείας ήμασταν στην ομάδα Ζ1 του eBusiness Forum, του Δρ. Αδάμ Βρεχόπουλου, τονίζοντας την ανάγκη για opt-out.

Leave a Reply

