Marketing Expo

Επισκέφθηκα την Marketing Expo 2006, χωρίς να έχω δυστυχώς τον περισσό χρόνο, για να απολαύσω τις διάφορες θεματικές ενότητες. Εντούτοις, είχα ενδιαφέρουσες συνομιλίες με αρκετό κόσμο στην έκθεση, προσπαθώντας να γνωρίσω ενδιαφέρουσες προοπτικές διαφήμισης.

Η έκθεση σαν έκθεση ήταν καλά οργανωμένη. Αν μη τι άλλο, το Expo Athens, έχει αποκτήσει αρκετή τεχνογνωσία και εμπειρία. Οι εκθέτες ήταν αρκετοί και καλύπταν αρκετά φάσματα της διαφήμισης και του Marketing, αν και ομολογώ ότι δεν είδα τα πολύ βαριά ονόματα (με δυο εξαιρέσεις).

Εντύπωση μου έκαναν 3 stands. Την εταιρείας Bannair, που είχε ένα PIPER στην έκθεση, της Davidoff που είχε μια Ferrari (νομίζω Modenas) και το περίπτερο της Smart Moving Media. Αντί για μοντέλα, επένδυσαν το ίδιο ποσό σε κάτι πιο ανατολικοευρωπαϊκό και αποκαλυπτικό (εννοείται και sexy). Τραβούσαν την προσοχή, for real! ;o)

Πριν πω, ένα λαβράκι που ψάρεψα, θα πω το παράπονο μου. Με εξαίρεση την 247Media και την OTEnet, δεν υπήρχε κανένας άλλος εκπρόσωπος του e-marketing, internet marketing, interactive marketing, ή πέστε το όπως θέλετε. Μετά δεν θα πρέπει να κλαιγόμαστε, γιατί δεν πέφτουν λεφτά στο internet, ενώ στο εξωτερικό γίνεται ανάρπαστο.

Τέλος, θα κλείσω με το tip της ημέρας. Σε κουβέντα που είχαμε με τα παιδιά της 247Media, έμαθα ότι αρχές Ιουνίου θα σηκώσουν ακόμα 2 “concept”24.gr projects. To men24.gr και το auto24.gr.

Μαζί με το sport24.gr, και το contra.gr, η πολύ καλή δουλειά που γίνεται, σύντομα θα ελέγχει ένα πολύ καλό ποσοστό επισκεψιμότητας του ελληνικού internet.

Ήρεμα και αθόρυβα, δουλεύουν οι έξυπνοι άνθρωποι. Τρέμε Μπόμπολα!

:o)

7 thoughts on “Marketing Expo

  1. Δεν καταλαβαίνω και πολλά απ’ όσα λες, μα σε διάβασα για καμμιά ιδέα, τι σύνδεση να κάνω.Είμαι άσχετη από Ίντερνετ και έχω “φαλίρει” στην κάρτα. Δεν με φώτησες όμως.Καλημέρα σου!

  2. Ελπίζω ότι θα μου επιτρέψεις μια διαφωνία, μιας συμμετείχα στην έκθεση ως εκθέτης (με την εταιρεία στην οποία εργάζομαι βεβαίως).

    Οργανωτικά, η έκθεση κατά τη γνώμη μου απέτυχε στο βασικό στόχο που πρέπει να έχει μια έκθεση. Η προσέλευση κόσμου ήταν για τα κλάματα. Ό,τι χειρότερο έχουν δει τα μάτια μου.

    Δεν έχει καμμία αξία κατά τη γνώμη μου ένα περίπτερο που προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή με ξέκωλα, με Φεράρι ή με διαστημόπλοια.

    Τα μόνα που άξιζαν ήταν λίγα περίπτερα (ταπεινά ως προς το αντικείμενο που πουλούσαν) που περνώντας καταλάβαινες αμέσως ποιό πρόβλημα προσπαθούσαν να σου λύσουν. Οι υπόλοιποι ήταν να πουλήσουν lifestyle, design, εφέ, και τραγουδάκια.

    Δεν είνια τυχαίο ότι η καταπληκτική παρουσίαση του robert solomon είχε ελάχιστη συμμετοχή κόσμου. Αν πήγαιναν να τον δουν ίσως μάθαιναν 2-3 βασικά πράγματα. Αλλά δεν ήταν ταιριαστά με το lifestyle τους.

    Για το sport24 δεν ήξερα ότι ανήκε στην ίδια ιδιοκτησία με το contra. Και μου γενάται το βασικό θεμελιώδες ερώτημα

    Ποιά η διαφορά των 2 ιστοσελίδων (πέρα βέβαια από την εικαστική προσέγγιση)????

    Ποιούς διαφορετικούς σκοπούς εξυπηρετούν ώστε να απαιτούν διαφορετικό κοινό? Ποιό από τα 2 θα πρέπει να παρακολουθώ για να είμαι ενημερωμένος περί τα αθλητικά?

    Όσο για το Μπόμπολα, δε νομίζω ότι μπορεί να φοβηθεί προσπάθειες που έχουν την παραδοσιακή εκδοτική φιλοσοφία (έστω και αν τυπώνεται σε πίξελς). Το παιχνίδι αυτό το ξέρει καλύτερα από αυτούς.

  3. Δεν είνια τυχαίο ότι η καταπληκτική παρουσίαση του robert solomon είχε ελάχιστη συμμετοχή κόσμου. Αν πήγαιναν να τον δουν ίσως μάθαιναν 2-3 βασικά πράγματα. Αλλά δεν ήταν ταιριαστά με το lifestyle τους.

    Δεν πήγα στην έκθεση αλλά το παραπάνω απόσπασμα είναι, νομίζω, διαφωτιστικότατο… (Νίκο, ζεις τελικά!)

  4. Νίκο, έχεις δίκιο για τον κόσμο, ήταν πραγματικά πολύ λίγος. Αλλά, κακά τα ψέματα, πόσοι ενδιαφέρονται για το marketing στην Ελλάδα, ώστε να μπορέσουμε να γεμίσουμε το Athens Expo?

    Για να συνεχίσουμε την εποικοδομιτική διαφωνία μας, θα έλεγα ότι στις εκθέσεις, αυτό που τραβάει τον κόσμο και τα βλέμματα, είναι το ‘καλό’ περίπτερο. Όσο καλό και να είναι το προϊόν ή η υπηρεσία, που πουλάει ένας εκθέτης, αν δεν βρει έναν τρόπο να προσελκύσει κόσμο για να του το πουλήσει, τότε μάλλον χαμένη πήγε η προσπάθεια. (προσωπική άποψη)

    Από την άλλη, θα συμφωνήσω ότι υπάρχει και κόσμος, που μπαίνει μέσα γνωρίζοντας που θέλει να πάει και τι θέλει να δει (όπως εγώ χτες), οπότε όλα τα φρουφρού και τα αρώματα, δεν δουλεύουν. (από την στιγμή, που γίνεται κουβέντα όμως γι’αυτά τα περίπτερα, κάτι κατάφεραν!).

    Για να μην δημιουργηθεί καμία παρεξήγηση. Η 247Media έχει το sport24 και διαχειρίζεται εμπορικά τους διαφημιστικούς χώρους του Contra. Δεν νομίζω να υπάρχει συνιδιοκτησία των δυο.

    τρια απλά ερωτήματα

    1. απάντησες στο post μου, στις 3:37 το πρωί?
    2. γιατί σταμάτησες να γράφεις στο blog σου?
    3. σε ποια εταιρεία εργάζεσαι? (αν δεν θες να πεις το όνομα, πες μου τον κωδικό του stand).
    .
    .
    .

    Αγαπητή Elpida,

    Αν ενδιαφέρεσαι για DSL, τότε θα σου έλεγα Forthnet (γιατί την έχω δοκιμάσει και είμαι ευχαριστημένος). Πολύ καλή πηγή πληροφοριών είναι το Adslgr.com
    Αν δεν ενδιαφέρεσαι για DSL, τότε θα σου δώσω ένα tip. Είναι πολύ φθηνότερα να αγοράζεις κάρτες internet (netcarta, κτλ.) παρά να καλείς τα free νούμερα για internet. (αυτά που είναι τις μόδας τώρα).
    Θα διαπιστώσεις στον μηνιαίο λογαριασμό σου, ότι δεν είναι και τόσο free!

  5. Φώτη, σου έχει τύχει να μην μπορείς να κοιμηθείς από την κούραση? Αυτό μου συνέβη το βράδυ που σου απάντησα.

    Για το blog δεν νιώθω πολύ καλά που εξαφανίστηκα. Συνεχίζω τις δραστηριότητές μου, αλλά σε άλλα μέρη. Απλά δεν μπόρεσα να το συνδυάσω όπως έλπιζα.

    Για την εταιρεία μου κάποια άλλη φορά.

  6. Πέρασα και γω από την έκθεση….ανιαρή βαρετή χωρίς καθόλου κόσμο…
    Και από εταιρίες του χώρου μας μηδεν…..τι να πεις…

  7. ego genika echo apogoiteutei apo tin elliniki pragmatikotita… thelete oti tin ellada ousiastika tin echo san topo diamonis (douleuo ekso) thelete oti pigeno se ektheseis eksoterikou… thelete i elliniki pragmatikotita…i grafikotita mou dialekste kai parte…

    alla telika vlepo oti oi ektheseis ginontai gia logous pou den tous echo katalavei…i apla giati prepei soni kai kala to budget pou echei “katachorithei” gia tetious skopous na “ksodeutei/anakiklothei”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s