Καλή η Express Card. Την PCMCIA που να την βάλω? (μην το πεις!)

Αγόρασα πρόσφατα έναν Fujitsu Siemens Amilo, τον οποίο βρήκα σε πολύ καλή τιμή. Έτσι και αλλιώς, μετά από 3 χρόνια ήταν καιρός να αντικαταστήσω το παλιό μου laptop (non-brand).

Τo laptopακι είναι πραγματικά πολύ καλό σε όλα του. Και πάνω από όλα πολύ πιο ελαφρύ από το προηγούμενο μηχάνημα… Αλλά έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, που επί της παρούσης, γίνεται και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του. Αντί για PCMCIA, έχει Express Card.

H Express Card είναι το νέο standard που αντικαθιστά την συνδεσιμότητα PCMCIA, καθώς είναι πιο γρήγορη, απαιτεί λιγότερη επεξεργαστική ισχύ και ενέργεια…. και είναι πιο μικρή. Κυριολεκτικά…

Τι σημαίνει αυτό? Ότι καμία από τις PCMCIA κάρτες που έχω (TV Card, Network Card, 3G Card) δεν υποστηρίζεται από τον Amilo, γιατί είναι μεγάλες για το slot του.

Το παράδοξο είναι ότι ακόμα δεν έχω εντοπίσει κάποια εταιρεία που να παρέχει adaptor, αν και έχω μπει σε λίστα ειδοποίησης όλων των νέων εφαρμογών για Express Cards.

Πολύ λογικά, θα σκεφτεί και θα πει κάποιος… ‘Ας πρόσεχες, φίλε μου’. Θα συμφωνήσω.

Ποιος όμως θα πληροφορήσει όλους εκείνους τους απλούς πολίτες που θα πάνε να ψωνίσουν τα Laptop που διαφημίζονται στις πρώτες σελίδες των ελληνικών eshops, και έχουν μόνο Express Cards?

Τι με έπιασε ξαφνικά, ε?

Είμαι αναγκασμένος να παίρνω στα διάφορα meetings το παλιό και απαρχαιωμένο laptop, που υποστηρίζει PCMCIA, για να μπορώ να χρησιμοποιήσω την 3G Data Card της Cosmote, απλά και μόνο, γιατί δεν έχουν σκεφτεί μια λύση, για όσους θέλουν να το παίξουν εκσυγχρονιστές (έστω και εν αγνοία τους).

Είναι κάποιος στιγμές που γκρινιάζω για ανούσια τεχνολογικά θεματάκια που δεν άπτονται της επιστήμης μου, σαν τον Νίκο Δήμου, στο RAM. Που σημαίνει ότι… είτε γερνάω είτε γίνομαι σοφότερος.

Η΄ μήπως πρέπει να απαιτώ περισσότερα σαν καταναλωτής από τους ομοϊδεάτες μου που κοιτάνε μόνο να μου πουλήσουν και όχι να μου προσφέρουν ολοκληρωμένη λύση στην ανάγκη μου?

One thought on “Καλή η Express Card. Την PCMCIA που να την βάλω? (μην το πεις!)

Leave a Reply

