Γιατί αγαπημένο μου Google, γίνεσαι σαν την Microsoft?

Μπορεί να είχα δουλίτσα την προηγούμενη εβδομάδα και να μην μπόρεσα να ασχοληθώ όπως θα ήθελα με το blog, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταμάτησα να ασχολούμαι με τα αγαπημένα μου screen captures. Για σήμερα, το μενού, έχει αρκετά…

Θα ξεκινήσω με το Google, που με έχει στεναχωρήσει πολύ.

 Ανάμεσα στις ιστοσελίδες που συντηρώ είναι και μερικές που έχουν σχέση με τον τζόγο. Θα αναφερθώ σε μια συγκεκριμένα. Στο Goals.gr.

Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, έγινε καθαρά για πειραματικούς λόγους, αλλά έχοντας ξεπεράσει τα 18,000 unique visits τα Σαββατοκύριακα, σκεφτήκαμε να την βάλουμε στο πρόγραμμα Adsense. Εντούτοις, η αίτηση μας απορρίφθηκε με την δικαιολογία ότι πρόβαλε εταιρείες στοιχημάτων (αν και όταν έγινε η αίτηση, δεν υπήρχαν τα διαφημιστικά banners). Παρόμοια απόρριψη, δέχτηκε η ιστοσελίδα όταν την βάλαμε και στο Adwords.

Και εδώ θα σταθώ. Γιατί, αγαπημένο μου Google, εμένα με απορρίπτεις που προσφέρω μια απλή ιστοσελίδα ζωντανής ενημέρωσης, ενώ την εταιρεία στοιχημάτων την αφήνεις να διαφημίζεται κανονικά?  Δεν είναι unfair?

Πριν φύγω, από το Google, ακόμα 2 captures…. ποιος δεν θα ήθελε τέτοια νούμερα στην καμπάνια του? (αν ήταν αληθινά!)…. εδώ και εδώ!

Φεύγω από, το Google, και κάνω ένα μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις…. Πολλές διαφημίσεις…..

Επιστρέφουμε. Σε κάποιο blog*, ανακάλυψα ένα link για το παιχνίδι Deal (του NBC). Σκέφτηκα να παίξω και να δοκιμάσω την τύχη μου…. Αποτέλεσμα πρώτης προσπάθειας ….. Αποτέλεσμα δεύτερης προσπάθειας….  (καλά θα κάνει να τρέμει ο ΑΝΤ1, σε περίπτωση που ξεμείνω από φράγκα!)

* Ζητάω συγνώμη από τον φίλο blogger που είχε το Link, αλλά ήταν τέτοια η λαχτάρα να δοκιμάσω το deal, που κατά λάθος έκλεισα το παράθυρο και έχασα το link.

3 thoughts on “Γιατί αγαπημένο μου Google, γίνεσαι σαν την Microsoft?

  1. Αυτή τη στιγμή πάντως η 10bet δεν εμφανίζεται στα Adwords! Ίσως να ήταν κάτι που έγινε προσωρινά. Δηλαδή βάλανε τη διαφήμιση πέρασε στο σύστημα για κάποιες ώρες (ή μέρες) και μετά έγινε disapproved.

    Αυτό που έχω δει από δικές μου καμπάνιες είναι οτι υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις που ενεργοποιούν τα φίλτρα (red flags) και αυτόματα απορρίπτονται. Η λέξη “stoixima” προφανώς δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία αφού το Google δεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει. Οπότε θα πρέπει να γίνει manual review για να την απενεργοποιήσει κάποιος.

    Να σου δώσω ένα ακόμη παράδειγμα (που είναι λίγο περίεργο). Αν πάω να στήσω μια νέα καμπάνια και βάλω σαν keyword τη λέξη “πυροτεχνήματα” το Google μου την απορρίπτει αυτόματα (εμπίπτει στην απαγορευμένη κατηγορία των εκρηκτικών υλών). Παρόλαυτα καμπάνια που στήθηκε πριν 10 μήνες τρέχει κανονικά για το παραπάνω keyword. Μάλλον τα φίλτρα τους τότε δεν ήταν τόσο “καλά” οπότε δεν έπιασαν το keyword και το άφησαν να τρέχει (μέχρι και σήμερα).

    Στον κλάδο του online betting πάντως έχω παρατηρήσει αρκετές φορές (στα Adwords) να εμφανίζονται websites είτε betting είτε απλά content. Τα betting sites συνήθως εξαφανίζονται μετά από μερικές μέρες (ή ώρες).

    Όπως ξέρεις, πολύ καλύτερα από μένα, είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη στον συγκεκριμένο κλάδο. Ίσως ο Ηλίας θα ήταν καταλληλότερος για να μας λύσει την απορία.

    Όσο για τα CTR, στα άλλα screenshots, είναι φοβερό πράγμα🙂 Πολύ θα ήθελα να στήσω καμπάνια που με 0 impressions να παίρνει κλικ! Να γεννιούνται επισκέπτες εκ του μηδενός🙂

  2. Λοιπόν Φώτη,

    Νομίζω οτι θα πρέπει να κατεβάσεις την συγκεκριμένη καμπάνια υποψήφια στα Effie Awards.😉
    Και όχι μόνο στα Ελληνικά. Στον παγκόσμιο διαγωνισμό!
    Πάμε για μεγάλες διακρίσεις🙂

    Καλή σου μέρα

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s