Ειδησεογραφία στο Ελληνικό Internet. Απορίες που προκύπτουν?

Ένα πολύ ενδιαφέρον post, ανέβασε στο Buzz, o Λούης.

Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στην επισκεψιμότητα των ελληνικών ειδησεογραφικών ιστοσελιδών.

Το μελέτησα εις βάθος (όσο μπορεί να γίνει αυτό) και ομολογώ ότι έχω αρκετές απορίες. Κάποιες γενικές, κάποιες άλλες πιο ειδικές….

Ελπίζω ο χρόνος, οι λοιποί bloggers ή κάποιος υπεύθυνος να μου τις απαντήσει κάποια στιγμή…



1. Η Ελευθεροτυπία φέρεται να έχει 18300 καθημερινούς επισκέπτες. Γιατί δεν έχει σκεφτεί κάποιος μέσα στην διοίκηση, την δημιουργία ενός Interactive Marketing τμήματος?

2. H Ισοτιμία, με τους 800 επισκέπτες την ημέρα, δικαιολογεί τέτοια διαφήμιση? (συμπεριλαμβανομένου και του ΟΠΑΠ!)

3. Οι free press εφημερίδες δεν έχουν sites? Για παράδειγμα η City Press δεν έχει πολιτική άποψη?

4. Τα sites της Forthnet και της Otenet δεν προσφέρουν πολιτική και οικονομική ενημέρωση?

5. Για ποιον λόγο παρουσιάζεται πίνακας για ‘την πολιτική και οικονομική ενημέρωση‘ των χρηστών, και δεν παρουσιάζεται πίνακας για την ενημέρωση γενικότερα? Τεχνολογία, πολιτισμός, αθλητικά? Μήπως γιατί τα 14 sites (από τα 19) ανήκουν στους καναλάρχες, που θα το παρουσιάσουν και σαν τρομερή είδηση (- promotion) στα media τους?

2 thoughts on “Ειδησεογραφία στο Ελληνικό Internet. Απορίες που προκύπτουν?

  1. Η ελπίδα είναι ανθεκτική. Ως γνωστόν πεθαίνει τελευταία.

    Η έρευνα όντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αλλά δεν ξέρω πόσο νόημα έχει να την ψάξει κανείς. Θα προσπαθήσω όμως να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σου (σας) και ότι βγει.

    1. Η Ελευθεροτυπία έχει ίσως το πιο παλαιομοδίτικο site στο ελληνικό media web. Είναι πολύ μεγάλο μαγαζί όμως και κάποια στιγμή θα κάνει κάποια κίνηση. Προς το παρόν πιστεύω ότι έχει κίνηση και καλά θα κάνει να την εκμεταλλευτεί. Ιστορικά πάντως είναι πολύ θλιβερό η εφημερίδα που έβγαλε το Info (ποιος αλήθεια το θυμάται πια) και τη μεγάλη μορφή που άκουγε στο όνομα Δημήτρης Χάρισμας να μην έχει σοβαρό Internet.

    2. Για την Ισοτιμία δεν νομίζω ότι τα banner-άκια που έχει αντιπροσωπεύουν και σοβαρά money. Αλλά και να αντιπροσωπεύουν έχει ένα κοινό targeted.

    3. Έλα ντε? Γιατι αφού έχουν όμως και θέλουν μερίδιο από την πίττα δεν παίζουν και αυτά κανά banner-άκι? Και αυτό φυσικά πάει και στα άλλα media. Δηλαδή “ελάτε να μας δώσετε διαφήμιση – είναι καλό το μέσο” αλλά εμείς δεν το παίζουμε. Διότι αν δεν κάνω λάθο λάθος ειδικά η City Press έχει παίξει τηλεοπτικό κατ εξακολούθηση. Ε ας τα πάρει από τους καναλάρχες…

    4. Γιατί τα portals (έτσι δεν τα λένε;) δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να ενημερώσουν για τις ενότητές τους ή να τις διαφημίσουν; Περιμένουν από τους ανταγωνιστές; Θα περιμένουν πολύ ακόμα…

    5. Πιθανόν. Πιθανόν όμως να μην θεωρούν καν άξιο λόγου να μπουν τόσο βαθιά στο θέμα. Το θεωρείς απίθανο;

    ΥΓ. Αργείς καμιά αλλά ποιάνεις κάτι θέματα ρε μπαγάσα…

  2. θα προσπαθήσω να ανταπαντήσω στις επισημάνσεις σου, μήπως και καταφέρουμε να παρουσιάσουμε κάτι, μέσα από αυτόν τον διάλογο…

    1. No comment… Η’ μάλλον καλύτερα, σε παραπέμπω σε ένα εκπληκτικό Post που διάβασα πρόσφατα.

    2. Δεν θα συμφωνήσω. Καταρχήν, παίζουν 3 κρατικές διαφημίσεις που δεν έχουν σχέση με χρηματιστηριακά (Cosmote, ΟΠΑΠ, ΑΤΕ Ασφαλιστική). Όσο για τα σοβαρά money… είναι σχετικό.

    3. Εδώ συμφωνούμε. Μήπως κολλάει με το μοντέλο ‘Ελευθεροτυπία’, που αναφέραμε πιο πριν? (το παράδοξο είναι ότι ο σχεδιασμός είναι της ΙΜΟ, που ασχολείται, μερικώς μεν, και με Ad Design, και με Ad Management και με Ad Serving).

    4. Το πλέον παράδοξο. Μήπως γιατί δεν έχουν Editor-in-Chief που να ασχολείται με την ειδησεογραφία?

    5. Θεωρώ ότι η παρουσίαση του θέματος ήταν έτσι δομημένη (αποκλειστικά πολιτική και οικονομική ειδησεογραφία) για να φαίνονται τα μεγάλα συγκροτήματα και η απήχηση που έχουν οι ιστοσελίδες τους. Στα δικά μου μάτια, η έρευνα που παρουσιάστηκε αγγίζει σε μεγάλο βαθμό την έκφραση… ‘λέμε την αλήθεια, απλά δεν λέμε ΟΛΗ την αλήθεια’.

    υ.γ. μήπως έχεις την WebId 2006?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s