InClicks… Πρώτες σκέψεις

Από το In.gr, μου έστειλαν ένα πιστωτικό κουπόνι για να δοκιμάσω την καινούργια υπηρεσία με τίτλο ‘In Clicks‘. Τους ευχαριστώ πολύ.

Ξεκίνησα ήδη να την δοκιμάζω, οπότε μπορείτε να αναμένετε πολύ σύντομα feedback (νούμερα, CTRs, CPIs, κτλ.)

Δυο μικρές σύντομες παρατηρήσεις, μαζί με μια προτροπή για βελτίωση.

To update της υπηρεσίας δουλεύει ταχύτατα. Βγάζω το καπέλο. Για παράδειγμα, πρόσθετα keywords στην καμπάνια μου, ανέτρεχα αμέσως στο In.gr, με query το νέο keyword μου, και αμέσως έφερνε το ad text! (ούτε 10 sec!)

Από την άλλη όμως, δεν είναι κακό να υπάρχει και ένα ‘delete‘ στα keywords. Για παράδειγμα, έβαλα ένα λάθος keyword, το οποίο μη μπορώντας να το σβήσω, αναγκάστηκα να το απενεργοποιήσω από την καμπάνια μου.

Η προτροπή μου…

Τώρα που είναι νωρίς, καλό είναι να αρχίσουν να μετράνε τα keywords, τις εμφανίσεις, κτλ, ώστε να μπορέσουν να δημιουργήσουν έναν έξυπνο αλγόριθμο, που θα παράγει related keywords. Όπως πάνω-κάτω το εργαλειάκι του Adwords, μόνο που εδώ μπορούν να επιτύχουν πολύ καλύτερο locality. Έτσι θα εξυπηρετείται και το In.gr και όλοι εμείς που ‘παίζουμε’ με το SEM. ;o)

υ.γ. κορυφαίο Post. Για όσους έχουν τον χρόνο…..

9 thoughts on “InClicks… Πρώτες σκέψεις

  1. Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα🙂

    Μέσα σε 10 περίπου ημέρες θα ανακοινώσω κι εγώ κάποια αποτελέσματα από μια σύγκριση που κάνω ανάμεσα σε Adwords & InClicks.

    Το δεύτερο πάντως υστερεί σημαντικά σε αρκετούς τομείς, αλλά ας περιμένουμε να δούμε και τα νούμερα!

  2. Μα CPM; Ειναι δυνατόν; Που ζούμε;🙂

    Και μόνο απ’ αυτό είμαι προκατειλλημένος. Δεν πιστεύω ότι λειτουργούν με CPM pricing model λόγω έλλειψης τεχνολογίας if you know what i mean…

  3. Τα πρώτα αποτελέσματα… αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα, θα έλεγα.

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 6
    Εμφανίσεις: 69
    CTR: 8,70%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 0,204

    υ.γ. τα CTR μου όμως… ‘σκοτώνουν’! 🙂

  4. 3,4 λεπτά το κλικ δηλαδή!
    Και τρελά CTR🙂

    Νομίζω οτι το Google πρέπει να αρχίσει να τρέμει🙂

    Πάντως πέρα από την πλάκα, νομίζω οτι είναι αρκετά πίσω το όλο σύστημα. Και βέβαια και η Trinity σαν μηχανή αναζήτησης.
    Ένα παράδειγμα: Αν ψάξεις για inClicks δεν σου βγάζει τίποτα στα οργανικά αποτελέσματα! Ακόμη και το ίδιο το inClicks διαφημίζεται για να βγει “ψηλά”🙂

    Πιστεύω όμως ότι αφού μπήκαν στο χορό θα χορέψουν, οπότε και θα βελτιωθούν. Eventually…

  5. Day 2:

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 21
    Εμφανίσεις: 713
    CTR: 2,95%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 2,136

    To CTR έπεσε γιατί πρόσθεσα πολύ γενικά keywords, πιο πολύ για να αναζητήσω τι ψάχνουν οι Έλληνες στο In.gr

    Ενδεικτικά (από τα 713 PI)

    Gr: 174
    Sport: 78
    OΠΑΠ: 90

    Σήμερα, σκέφτομαι να προσθέσω μερικά ακόμα… Nέα, Ειδήσεις, Πολιτική, Eshop, laptop, κτλ.

    Αν υπάρχει κανένα keyword που ενδιαφέρεται κανένας να μάθει results… ας το σφυρίξει! 😉

  6. Day 3:

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 25
    Εμφανίσεις: 1145
    CTR: 2,18%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 3,435

    Όπως ανέφερα και χτες, πρόσθεσα μερικά πολύ general keywords, μήπως και μπορέσω να ‘σκανάρω’ τι ψάχνουν οι Έλληνες/νιδες στο In.gr

    Τo Top 5 των keywords (ανάλογα με τα impressions, και επι συνόλου 1145) είναι:

    Ζώδια: 181 (!!!)
    Καιρός: 151
    ΟΠΑΠ: 114
    GR: 104
    DVD: 104

    Επίσης μου έκαναν εντύπωση τα ακόλουθα νούμερα

    Eshop: 1
    Blog: 3
    DSL: 5
    laptop: 12
    eurovision: 7

    υ.γ.1: μήπως τα Keywords ‘φωτογραφίζουν’ λίγο την κοινωνία μας?
    υ.γ.2: δεχόμεθα παραγγελίες για keywords…

  7. Day 4

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 26
    Εμφανίσεις: 939
    CTR: 2,77%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 2,817

    Top 5 (keywords)

    1. Ζώδια (110)
    2. Καιρός (107)
    3. DVD (103)
    4. Nέα (102)
    5. Αποτελέσματα (102)

    Παρατηρήσεις/ Σχόλια:

    1. Καλό θα ήταν, να μπορεί ο χρήστης να sortάρει τα αποτελέσματα (per CPM, per CPI, per cost, κτλ.). Δεν είναι τόσο δύσκολο.
    2. Από την πρώτη μέρα έχω keyword με CTR 200%. Καλό θα ήταν να εξαφανίζονται τέτοια λαθάκια, γρήγορα. Ήδη διανύουμε την τρίτη μέρα. Αν και στην περίπτωση του In.gr, που πληρώνω για τις εμφανίσεις και όχι για τα Clicks…. με συμφέρει!!!

    Αυτά προς το παρόν. Η καμπάνια-testing συνεχίζεται…

  8. Day 5

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 9
    Εμφανίσεις: 1353
    CTR: 0,67%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 4,059

    Top 5 (keywords)

    1. Ζώδια (502!!!!!!!!!!!)
    2. Καιρός (204)
    3. Νέα (147)
    4. Αποτελέσματα (55)
    5. DVD (48)

    Παρατηρήσεις:

    Μπορεί να μου πει κάποιος ένα keyword που να ξεπερνάει το ‘Ζώδια’? Please…..

  9. Day 6

    Προϋπ/σμος: 4€/ημέρα
    Κλικ: 5
    Εμφανίσεις: 1333
    CTR: 0,38%
    CPI: 0,003
    Κόστος: 3,999

    Top 5 (keywords)

    1. ΖΩΔΙΑ (455!!!!)
    2. ΚΑΙΡΟΣ (230)
    3. ΝEA (127)
    4. GR (106)
    5. SPORT (42)

    Εντυπωσιακή παρατήρηση…

    Την χθεσινή ημέρα, κανένας Έλληνας ή Ελληνίδα ΔΕΝ έψαξε το In.gr για:

    -ΟΠΑΠ
    -ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    -ΣΤΟΙΧΗΜΑ
    -ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ
    -ΒΕΤ
    -BLOG

    Είμαι ο μοναδικός που του κάνει εντύπωση?

    Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι στο query ‘ΖΩΔΙΑ’, η διαφήμιση μου δεν εμφανίζεται (δεν υπάρχει καμία διαφήμιση, actually). Υπάρχει κάποιος περιορισμός που αναφέρει πόσες φορές θα ‘σερβίρεται’ η κάθε διαφήμιση? Και αν ναι, γιατί? Με Cost per Impression δεν χρεώνομαι?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s