Απορίες (στον υπέροχο κόσμο του Marketing)

Απορία 1.

(ξεκινάει με εισαγωγή… so bare with me)
Ξεκίνησα εκείνη την καμπάνια στο In.gr (In Clicks), από ένα κουπόνι που μου πρόσφερε η εταιρεία. Δεν θα έλεγα ποτέ όχι, σε μια τέτοια ευκαιρία. Όχι τόσο για την προβολή κάποιας ιστοσελίδας δικής μου ή πελάτη μου, αλλά για προσπαθήσω να αποκρυπτογραφήσω το μυαλό του Έλληνα χρήστη. H θεμελιώδης προσπάθεια της καμπάνιας ήταν να μάθω…

Τι ψάχνει ο Έλληνας χρήστης στην μεγαλύτερη ελληνική πύλη?

Έχω μείνει άφωνος με τα αποτελέσματα.

Κοντά 1 στα 3 search queries αφορούν τα ζώδια. Θα μου πείτε… ‘τώρα το κατάλαβες? Και είσαι και (so called) marketer?’

Όχι, θα σας πω… το ξέρω. Και όχι μόνο εγώ. Όλος ο κόσμος (σχεδόν) ασχολείται με τα ζώδια.

Η απορία μου είναι…..Αυτοί που έχουν sites με αστρολογία το ξέρουν?

Απορία 2.

Αφού το έχετε που το έχετε το domain (www.zodia.gr), γιατί δεν σηκώνετε κάτι πάνω του?

(tip προς διαφημιστικές που σπαταλάνε ανόητα τα λεφτά τους: Πολλοί χρήστες πιθανότατα αντί της αναζήτησης του ‘Ζώδια’, ανατρέχουν κατευθείαν στο domain (zodia.gr). Το εν λόγω φαινόμενο ονομάζεται type-in traffic. Σαν έξυπνες διαφημιστικές που είστε θα μπορούσατε κάλλιστα να επωφεληθείτε από αυτήν την κατάσταση αγοράζοντας ένα banneraki από την σελίδα που καταλήγει το link. Και πολύ φθηνό είναι, και Impressions θα σας προσφέρει και την μικρή επαρχιακή εταιρεία θα βοηθήσετε. Think people, think!)

Απορία 3.

Θα μου εξηγήσει κάποιος στην Ελληνική Ακαδημία Marketing, πως θα μπορούσα να γυρίσω μια μέρα πίσω το ρολόι μου, για να προλάβω το event?

Απορία 4.

Είναι τόσο εκνευριστικοί όλοι οι Marketers?

Ναι! Και σας ζητάμε συγνώμη όλους εσάς που σας έχουμε ταλαιπωρήσει τόσα χρόνια…

Αφεντικά, Συναδέλφους, συνεργάτες και πάνω από όλα…. ΕΣΕΝΑ φίλε καταναλωτή.

υ.γ. η σημερινή κρίση θα ξεπεραστεί πολύ σύντομα. Είναι η έλλειψη νικοτίνης στον οργανισμό μου, που αντιδράει στην προσπάθεια μου να κόψω το τσιγάρο. Από αύριο, θα γράφω πάλι για τον υπέροχο και υπεροπτικό χώρο με τον οποίο συναναστρέφομαι.

2 thoughts on “Απορίες (στον υπέροχο κόσμο του Marketing)

  1. Αστα Φώτη, και γω προσπάθησα να το κόψω… αλλά 5 μέρες άντεξα. Σήμερα την 6η μέρα, υπέκυψα στον πειρασμό του. Σκλαβιά και ανελευθερία😦

  2. “Έχω μείνει άφωνος με τα αποτελέσματα.” Μα είσαστε καλά όλοι; Εδώ έλεγε σοβαρά το Google ότι ο eftaxias ήταν 10ος στη λίστα και ότι πρώτος ήταν ο Lordi. Δηλαδή εγώ ζω σε άλλη χώρα…

Leave a Reply

