Δεν υποχωρώ, δεν εγκαταλείπω…

Κάποιος με έχει ματιάσει….

Χτες το βράδυ λίγο πριν αποχωρήσω από το γραφείο…. κάηκε το monitor του laptop! :o(

R.I.P. το κακόμοιρο μετά από 3 χρόνια σκληρής επεξεργασίας. Το πακέτο, βέβαια, είναι τώρα.

Έχω καταστραφεί από το πρωί, προσπαθώντας να βάλω τον ευατό μου σε μια τάξη, με ένα καινούργιο laptopακι που είχα στην καβάτζα.

Να σετάρω πάλι email accounts, να προσπαθήσω να ξαναπεράσω μερικά σημαντικά bookmarks, να περάσω προγράμματα που χρησιμοποιώ συχνά (Office, Photoshop, Cute FTP, κτλ.), να, να, να….

Ας ελπίσουμε ότι το adaptorακι που παράγγειλα από το Ebay, για να μου μπορέσω να κάνω τον HDD του laptop, secondary σε ένα desktop που έχω, θα φτάσει σύντομα, γιατί βλέπω πολλούς να διαμαρτύρονται που θα αργήσουν να πάρουν απάντηση στα email τους.

Άντε να δούμε, τι άλλο θα ακολουθήσει….

υ.γ. Ο τίτλος του post ήταν το αγαπημένο μοττό ενός προπονητή κολύμβησης που είχα. Βέβαια, εγώ κολυμπούσα τα 1500 και αυτός απλά… φώναζε, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

5 thoughts on “Δεν υποχωρώ, δεν εγκαταλείπω…

  1. χαχα! Αρχηγέ κι εσύ κολύμβηση? Εγώ τα best of τα είχα 50 & 100 ελεύθερο και 100 πεταλούδα, παραπάνω δεν… Ρε συ δεν τα βαριόσουνα τα 1500? Πολύ πήγαινε έλα…

    ΥΓ. Τι μπ@#@#λο είναι οι πισίνες στην Αθήνα, είμαι κι εγώ κακομαθημένος αλλά μια εγκατάσταση της προκοπής όπως τη θέλω δεν υπάρχει.. Πτου μας!

    ΥΓ2. Καλά κουράγια με τα laptop..

  2. Πάντα ζήλευα τους κολυμβητές των sprint! Όταν εγώ έκανα προετοιμασία με 4χ1000 χρονόμετρο, αυτοί κάνανε πενηνταράκια και εκκινήσεις (=βουτίτσες!) :o(

    Για να μην περιγράψω την ταλαιπωρία του μοναχικού 1500άρη, σε 25άρα πισίνα.

    Το πως προέκυψε είναι άλλη ιστορία.

    υ.γ. Σε ευχαριστώ πολύ. Το ευχάριστο στην υπόθεση, είναι ότι έχω μια καλή ευκαιρία, να αλλάξω ριζικά την όλη οργάνωση και αρχειοθέτηση μου.

  3. Σίγουρα κάηκε το monitor? Μήπως βλέπεις εικόνα αλλά είναι *πολύ* αχνή… σα σκιές σε μαύρο φόντο; Γιατί σε αυτή τη περίπτωση (που δλδ δείχνει αλλά χωρίς backlight) μπορεί απλά οφείλεται στον inverter. Αυτό φτιάχνει *σχετικά* φθηνά.

  4. @ uro

    Δεν έχεις παράπονο. Συνέχεια στο blog σου είμαι, και πετάω ‘σφήνες’, για να σε τσιτώνω!

    @ helpjet

    Σε ευχαριστώ πολύ helpjet, αλλά η εικόνα είναι μαύρη, στην πάνω πλευρά του laptop υπάρχει ένα φούσκωμα (σαν κάτι να έχει λιώσει μέσα) και υπάρχει και αυτή η υπέροχη μυρωδιά του καμμένου πλαστικού… :o(

Leave a Reply

