Tο Google Adwords αποκαλύπτει τα quality scores!

Σύμφωνα με το blog του Adwords, η development team πίσω από την πλατφόρμα, θα αρχίσει σιγά-σιγά να ανοίγει τα νούμερα που αφορούν το quality score των keywords που χρησιμοποιούμε στις PPC καμπάνιες μας.

Το quality score είναι ένας δείκτης που χρησιμοποιεί το Adwords, σε συνάρτηση με κάποιες παραμέτρους (ποσοστό CTR, σχέση keyword με ad text, ιστορική απόδοση των ad texts, κτλ), και επηρρεάζει άμεσα το κόστος και την στόχευση της διαφήμισης.

Εν αρχή, το quality score θα βαθμολογείται ως Great, OK ή Poor, σε μια στήλη που σύντομα θα δούμε στο Adwords. Το σίγουρο είναι ότι ήταν μια πολύ καλή απάντηση στην πλατφόρμα Panama του Yahoo, που όπως διέδιδε θα έδινε στους marketers πληροφορίες για τα quality scores των adtexts.

UPDATE:

Από το account μου στο Adwords!!!

Well done Google! :o)

Quality Score

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s