Πέντε πράγματα που δεν ξέρετε για τον Foti.

Παίρνω την πασούλα από το αγαπημένο Δρακάκι της Ελληνικής Blogόσφαιρας για να συνεχίσω αυτό το ενδιαφέρον ‘παιχνιδάκι’

Λοιπόν, 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα.

1. Ο πρώτος υπολογιστής που άγγιξα ήταν ένας ZX Spectrum 128. Μαγεύτηκα και, λίγο καιρό αργότερα, αγόρασα τον πρώτο Amstrad CPC 6128. Η συνέχεια γνωστή…. Amiga 500, Technotronics 80286 (IBM Compatible με turbo button, αν θυμάμαι καλά), κτλ.

2. Ασχολούμαι επαγγελματικά* με την βιομηχανία του τζόγου από το 1996 που ανέβηκα στην Αγγλία. Το όνειρο μου είναι να αγοράσω τo πρώτο spotακι στο ημίχρονο του τελικού Champions League και να παίξω την διαφήμιση “Τζόγος, δεν θα ξέρεις τι είχες“, όπως την έχω σκηνοθετήσει στο μυαλό μου….. (ενδιαφέρεται κανείς για συγχρηματοδότηση?)

3. Έχω ένα τεράστιο κόλλημα με τα νούμερα. Μετράω τα πάντα. Πόσα σκαλιά έχει μια πολυκατοικία που θα μπω, πόσα πλακάκια πεζοδρομίου θα πατήσω μέχρι να πάω σπίτι, πόσα βήματα θα κάνω μέχρι τον φούρνο ή το περίπτερο, κτλ.

4. Με δεχτήκανε για διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο Queen’s του Καναδά. Ο Ε.Σ όμως δεν συμφώνησε να μου δώσει παραπάνω αναβολή, καθώς είχα ήδη χρησιμοποιήσει τρεις για τα πτυχία μου (ΙΕΚ**, ΒΑ, ΜSc).

5. Ήμουν αθλητής του Πανιωνίου από το 1980 μέχρι το 1997. Κολυμβητής και στην συνέχεια πολίστας. Το αγαπημένο μου νούμερο (που φορούσα και στο σκουφάκι) είναι το 13! Υποστηρίζω την ΑΕΚ όμως, γιατί Αεκτζής δεν γίνεσαι, γεννιέσαι… :op


* Δεν είμαι παίκτης του τζόγου. Το αντίθετο μάλιστα!

** Κάποιο καλοκαιράκι μας είπανε για ένα φορέα που ονομαζόταν ΟΕΕΚ, ο οποίος θα δημιουργούσε τα Δημόσια ΙΕΚ, που θα ήταν ισότιμα με ΤΕΙ….. Ακόμα γελάω! Δυο χαμένα χρόνια από την σπουδαστική ζωή μου. Και μια αναβολή που μου κόστισε στο μέλλον.


Αυτά… about Fotis!

Ας μάθουμε περισσότερα πράγματα όμως για τους:

1. Κώστα

2. Γιώργο

3. Νίκο

4. Χρήστο

5. Απόστολο


4 thoughts on “Πέντε πράγματα που δεν ξέρετε για τον Foti.

  1. Pingback: » 5 πράγματα που δεν ξέρατε για μένα | .Connect - The Search Marketing blog from Mindworks interactive

Leave a Reply

