πΟΤΕ, πΟΤΕ, πΟΤΕ ξανά!!!

Στις 27 του Φλεβάρη, παίρνω τηλέφωνο στον πΟΤΕ, για να κάνω αίτηση μεταφοράς των 2 τηλεφωνικών γραμμών της εταιρείας, γιατί μετακομίζουμε. Στην ερώτηση της κοπελίτσας… ‘πότε θέλετε να γίνει?’… η απάντηση μου είναι απλή και περιεκτική…. ‘όποτε μπορείτε μέσα στις επόμενες 10 μέρες, αρκεί να μείνω χωρίς τηλέφωνο, για όσο μικρότερο διάστημα γίνεται!’.

Η κοπελίτσα, μου κλείνει ραντεβού την Δευτέρα 5 Μαρτίου, αλλά μου λέει να πάρω τηλέφωνο της Παρασκευή 2 Μαρτίου, να το επιβεβαιώσω.

Πράγματι, την Παρασκευή 2 Μαρτίου, παίρνω τηλέφωνο στους τεχνικούς για να το επιβεβαιώσω, αλλά guess what… η αίτηση μου ακόμα προωθείται!!! Προτροπή της νέας τηλεφωνήτριας? ‘Πάρτε ένα τηλέφωνο την Δευτέρα, να βρούμε μια άλλη ημερομηνία‘. Εννοείται ότι στο σχόλιο μου…. ‘δεν μπορώ να μείνω χωρίς τηλέφωνο, για μεγάλο διάστημα, γιατί είμαι εταιρεία‘… η απάντηση είναι η κλασσική…. ‘μην ανησυχείτε θα το φροντίσουμε‘. Και μου δίνει ραντεβού για την Παρασκευή το πρωί (9 Μαρτίου).

Δεν προλαβαίνουν να περάσουν 10 λεπτάκια από την τηλεφωνική μου επικοινωνία, και ως εκ θαύματος δεν έχω τηλέφωνο!!!!!! Παίρνω τηλέφωνο στις βλάβες και εκεί έρχεται το σοκ…. ‘Κύριε μου, δεν έχετε βλάβη. Έχετε κάνει αίτηση φορητότητας, και σας το έχουμε κόψει για να το μεταφέρουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!’

Να περιγράψω το πανηγύρι που ακολούθησε?

Τηλέφωνο πάλι στους τεχνικούς…. ‘α. δεν μπορούμε να το ξανανοίξουμε, β.δεν υπάρχει ελεύθερη ημερομηνία πριν την Παρασκευή‘….. ‘α. είμαστε εταιρεία, υπάρχουν τόσα άτομα εδώ μέσα και δεν γίνεται να δουλέψουμε μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο. και β. δώσε μου το τηλέφωνο κάποιου προϊστάμενου να βρούμε μια λύση‘….. Εννοείται ότι τα τηλέφωνα 210 8399210 και 8399220 που είναι οι προϊστάμενοι ΔΕΝ τα σήκωσε ποτέ κανένας, παρά το γεγονός ότι προσπάθησα να τα καλέσω περισσότερες από 20 φορές έκαστο. Και οι υπόλοιποι λεβέντες που βρίσκονται μέσα στο γραφείο.

Δεν ξέρω αν βγάζουν νόημα αυτά που γράφω, αλλά είναι προϊόν πολλών νεύρων και απίστευτης χολής, προς το οργανισμό που καθυστερεί εσκεμμένα την τεχνολογική ανάπτυξη του τόπου μας.

Παρόλα αυτά, προς πληροφόρηση σας, έχω ήδη ξεκινήσει νομικές διαδικασίες κατά του οργανισμού για διαφυγόντα κέρδη (και άλλες μαλακίες που προσθέτουν οι δικηγόροι) καθώς επίσης και κατά των προϊσταμένων που καρπώνονται τα ωραία λεφτάκια τους, χωρίς να δουλεύουν.

Δεν έχω διάθεση να γράψω τίποτα άλλο.

13 thoughts on “πΟΤΕ, πΟΤΕ, πΟΤΕ ξανά!!!

  1. Ωραίος!

    Επικοινωνιακή ζούγκλα η Ελλάς… Οι νέοι κάνουν 3 μήνες να σου συνδέσουν μια γραμμή και οι παλιοί είναι ακόμα χειρότερα… τι να πω περαστικά.

    Να έρθω για μάρτυρας στι δίκη…

    Κινητά δεν έχετε;

    ΥΓ. Μήπως να την κάνετε για καμιά άλλη εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας;

    ΥΓ2. Best of: αν έχεις βλάβη στο τηλέφωνο Σάββατο περιμένεις μέχρι τη Δευτέρα για να “ανοίξουν” οι βλάβες… Καλό κι αυτό..

  2. Τι να σου πω, ρε Σίμο?

    Έχω φρικάρει με αυτά που αντιμετωπίζω με την καθημερινή μου επαφή με το δημόσιο. (κάποια στιγμή, θα γράψω και για το χαράτσι του ‘55% προσαύξηση επί των κερδών’).

    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    Κινητά έχουμε, αλλά είναι λύση αυτή? Θέλει κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου… με ένα τεχνικό… με την ίδια την εταιρεία… πως θα το κάνει? Είναι ωραίο το προφίλ μιας εταιρείας που δεν δουλεύουν τα τηλέφωνα της?

    Αν σου πω ότι σκέφτηκα να την κάνω για εναλλακτικό πάροχο, αλλά σταμάτησα λόγω του άρθρου που σας παρέπεμψα, θα με πιστέψεις?

    Τέλος, αναφέρεις πολύ σωστά, το πρόβλημα με τις ‘βλάβες’. Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις και το άλλο όμως… Ότι όταν κάνεις αίτηση για καινούργια σύνδεση, σχεδόν πάντα ο τεχνικός σου έρχεται μέσα στο Σ/Κ (!!!). Οι λόγοι… προφανείς!

    υ.γ. ξέχασα να το γράψω. Έτσι και ζητήσω μάρτυρες στο δικαστήριο με τον ΟΤΕ…. πορεία θα κάνουμε!

  3. ego paides den eicha pote provlima me dimosio oute me eteries opos o OTE -pou den einai dimosio ascheta an tis leme emeis-

    Fotis efoson eise eteria pigeneis apo to topiko katastima kai kanonizeis ta peri tis metaforas ton grammon i pas kai tous les na sou erthei o sinvoulos pou echoun gia tis SME oti ora kai mera esei goustareis sto grafeio sou.

    malista tha protina na einai tis periochis ton kainourion sas grafeion gia na gnoristite me auti ti aformi.

    to 134 den einai gia epagelmaties/eterikous!!! einai kathara gia oikiakous pelates.

  4. Έτσι.

    Αν θέλεις να σε εξυπηρετήσουμε, έλα πρώτα να σε γνωρίσουμε.

    Δεν κάνουμε δουλειές με αγνώστους κύριε!

  5. niko echo na sou doso mia doulia to kanonizoume mesa apo to blog tou fotis? i guess not…

    min mplekeis tous eterikous pelates me tous oikiakous opos kai to oti auti ti stigmi se sigrisi me ton antagonismo i moni statheri aksia einai o OTe -den echo schesi me ton ote ektos tou oti eime pelatis tou-.

    apla se auti ti chora mas echei faei i mizeria… kai sto eksoteriko den einai kalitera ta pragmata kai to leo giati douleuo eksoteriko -ascheta an meno ellada- kai ta vlepo kathimerina oti kai ekei eiparchoun polla provlimata

  6. Φίλε KGP,

    μου περιγράφεις μια ουτοπία, η οποία δεν υπάρχει.

    Επαγγελματικό σύμβουλο θα σου στείλει ο πΟΤΕ στα γραφεία για να σου κάνει εταιρικά συμβόλαια και συνδέσεις (ΟΤΕBuniness, SoHo, κτλ). Όχι για μεταφορά μιας απλής γραμμής ή τηλεφωνικού κέντρου. Αυτό δυστυχώς υπάγεται στην αρμοδιότητα των τεχνικών και όπως καταλαβαίνεις εκεί βρίσκεται το πρόβλημα του οργανισμού. Αυτοί είναι οι πραγματικοί δημόσιοι υπάλληλοι (μαζί με κάτι διοικητικούς).

    Στο Post που έγραψα, ανέφερα 2 φορές (με bold γραμματοσειρά) ότι δεν με πολυενδιέφερε πότε θα γίνει η μεταφορά, αρκεί το μεσοδιάστημα χωρίς τηλεφωνικό κέντρο να είναι το συντομότερο δυνατόν. Και δυστυχώς, κανένας δεν φάνηκε να το καταλαβαίνει, παρά το γεγονός ότι στα στοιχεία τους διάβαζαν Webworks και όχι Φώτης Αντωνόπουλος. (i.e. εταιρική χρήση).

    Όσο για το τοπικό γραφείο που έγραψες, εδώ έχει πλάκα. Το γραφείο που μεταφερόμαστε είναι ακριβώς δίπλα στους τεχνικούς του πΟΤΕ της Καλλιθέας (Δοϊράνης). Όταν λέμε δίπλα, μιλάμε για 15 μέτρα απόσταση. Παρόλα αυτά, όταν το επισήμανα, δεν φάνηκε να πολυενδιαφέρει κανέναν. Μετά μου λες, για εξυπηρέτηση?

    Τα αφήνω αυτά όμως και θα ήθελα να κάνω μερικές (ρητορικές) ερωτήσεις.
    α. Γιατί πρέπει να πάω εγώ στον πΟΤΕ ή να έρθει σύμβουλος σε μένα για να κάνουμε σωστά την δουλειά μας? (αν την κάνουμε) Τόσο δύσκολο είναι να συννενοηθούμε από το τηλέφωνο?
    β. Γιατί δεν υπάρχει προϊστάμενος? (ακόμα και σήμερα που πήρα τηλέφωνο, τα τηλέφωνα δεν τα σήκωνε κανένας).
    γ. Γιατί πρέπει να κάτσω ΕΓΩ να ξηλώσω όλο τον εξοπλισμό του πΟΤΕ (ISDN, καλώδια, κλπ.) και να τα πάω στον τεχνικό που θα μου κάνει την εγκατάσταση, και δεν έρχεται αυτός στον τωρινό χώρο εργασίας μου, να κάνει την δουλειά του?
    δ. Δίνεις ποτέ ραντεβού σε πελάτη σου… ‘μεταξύ 8 και 2 το μεσημέρι’? Εγώ δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω?
    ε. Γιατί ενώ πληρώνω τον πΟΤΕ περισσότερα από 3 χρόνια ως εταιρεία, απαιτείται να προσκομίσω για πολλοστή φορά όλο το χαρτομάνι (ΦΕΚ, καταστατικό, μισθολόγια, κτλ.)? Πάλι η ίδια εταιρεία δεν θα τους πληρώνει?

    υ.γ. αγαπητέ KGP, δεν σου κάνω επίθεση. Δεν θα ήθελα να φανεί έτσι. Με άλλον τα έχω.😉

  7. Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ Εναλλακτικός πάροχος είναι αυτός που χρησιμοποιεί ως συνθετικό αυτό της χώρας. Η απίστευτη ταλαιπωρία και ανικανότητα από ανθρώπους άσχετους και με απαντήσεις κονσέρβα. Κάνε test. Εαν πάρεις μέσα στην ίδια μέρα 4 φορές και ρωτήσεις το ίδιο πράγμα ακριβώς θα πάρεις 4 διαφορετικές απαντήσεις για το ίδιο.
    Για 1 ακύρωση σου λένε ότι φτάνει ένα fax. Αμ δε, είναι και ποιος διαβάζει το fax και εάν τελείωσε το Γυμνάσιο καν.
    Το ερμηνεύει αυτός όπως θέλει.
    Στη δήλωση ακυρώστε όλες τις υπηρεσίες, τα πάντα, τις συναφείς ακόμη και αυτές που δεν μπορώ να υποψιαστώ ότι έχω μαζί σας (μην γελάτε…), εκείνος/εκείνη θα το μεταφράσει σε “μερικές υπηρεσίες”, “κάποιες”
    Οι κλήσεις καταγράφονται κ.λ.π…
    Επίσης εάν επιλέξει υπηρεσίες που κάποτε περνούσαν απο ΟΤΕ, π.χ. προεπιλογή φορέα και ζητήσεις ακύρωση (μαζί με την άλλη ακύρωση όλων των άλλων υπηρεσιών που έχεις ήδη ζητήσει, ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ να πάρεις τον ΟΤΕ.
    Δλδ, όταν είναι να σε κάνω πελάτη και να σου παρέχω την υπηρεσία κάνω την ενεργοποίηση. Στην ακύρωση όμως πρέπει να μιλήσεις με την εταιρία που στην παρείχε, με τον ΟΤΕ και με όποιον άλλο.
    Το δε customer service, απαράδεκτο. Σου λένε (διάβασε και παραπάνω), κε Τάδε μας όλα θα είναι ακυρωμένα έως τότε. Παίρνεις στο τότε και σου λέν娔…αααα. Πρέπει να πάρετε εσείς εκεί και να ακυρώσετε”… Μα λες΄”εσείς είστε ο προμηθευτής μου και εγώ πελάτης, εγώ ψώνισα ΑΠΟ ΕΣΑΣ, όχι από δέκα άλλους που εσείς συνεργάζεστε…¨” Και πάλι η κασέτα. Ναι αλλά εμείς κάνουμε μόνο αυτό και την ακύρωση, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα.
    ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ λες εσύ είσαι ο προμηθευτής μου, όταν με ενημέρωσες ότι εσύ ενεργοποιείς την υπηρεσία μου είπες τους όρους; Ότι εάν θες να την ακυρώσεις θα τραβήξεις του Χριστού τα Πάθη;
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ κανείς τη σχέση προμηθευτή-πελάτη;
    Είναι σαν να σου πουλάω μια τηλεόραση, να βγάζει πρόβλημα και να σου λέει ο προμηθευτής να πάς στην Αμερική να την αλλάξεις.
    Ανικανότητα, αχρηστία και ανευθυνότητα και σε ιδιωτικές εταιρίες. Άνθρωποι ανίκανοι με ανίκανους προϊστάμενους και με πλήρη άγνοια χειρισμού πελατών.
    Δεν τους λέω ψεύτες απλά ανίκανους και αμόρφωτους.

  8. Και κάτι άλλο:
    ΠΟΤΕ μα ποτέ κανείς προϊστάμενος, υπεύθυνος ή κάτι τέτοιο που είναι πάνω από τον απλό υπάλληλο δεν βγαίνει σε κανένα τηλέφωνο.
    ΠΟΤΕ! Όλοι οι καρεκλοκένταυροι κάνουν τις πάπιες. Μια μήνυση όμως με προάσπιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή και με απλή παράθεση των παρατυπιών διαδικασίας τηλεφωνικής παραγγελίες, αιτούμενος καμμιά 500αριά χιλιάδες να δεις πως σφίγγει κ…λους και πως μαθαίνουν οι “προϊστάμενοι” όταν τους βάλει χέρι χοντρό η διοίκηση.
    Έτσι, απλά!

  9. Και ξανά…
    Αυτός που εξυπηρέτησε άμεσα, μεθοδικά και αποτελεσματικά ήταν στην περίπτωσή μου ο ΟΤΕ. Το οποίο το έχω τεστάρει και άλλες 2 φορές στο παρελθόν και έχει ανταποκριθεί πολύ σωστά.
    Βέβαια για 2play πάω τώρα και στο σχετικό ιδιόκτητο δίκτυο. Οπότε adios lepidos.

  10. Δηλώνω απλά παρουσία γιατί ακόμα δεν έχω internet. :o(

    (φίλε KGP, όταν θα είμαι ΟΚ, θα σου στείλω αμέσως email. Σου ζητάω συγνώμη για την καθυστέρηση.)

  11. hi, εχω εδω και 1,5 χρονο διαφορεσ εταιρειες, τωρα εχω vivodi σε δικια της adsl τηλεφωνια. Ειναι καλυτερα και πιο φτηνα απο ΟΤΕ αλλα…στο λογαριασμο δεν μας τα λεει καλα και οταν θες βοηθεια ξέχνα την! ΤΟ call centre της ειναι χειροτερο του ΟΤΕ και οταν ειναι για επιδιωρθωση βλαβης ξαφνικα δεν υπαρχει προισταμενος στην vivodi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s