Έχω χαθεί….

.. οι δουλειές τρέχουν…. και ο χρόνος γίνεται ολοένα και λιγότερος.

Επειδή όμως, είμαστε η πιο ώριμη εποχή του Web2.0, δεν θα μπορούσα να γεμίσω τον χρόνο μου με κάτι άλλο εκτός από web 2.0. Δοκιμάζω λοιπόν, στο μέγιστο, το Social Media Marketing, μέσω του MySpace, και κάποια στιγμή, θα αναφέρω results από το case study μου.

(Ένα μικρό viral… δεν είμαι LeoBurnett, ούτε LeSpot… αλλά παιδεύτηκα για να το φτιάξω και… είμαι περήφανος! Ανέβηκε και στο Yupi, για να μην φωνάζουν οι ‘εκεί’ φίλοι μας)

Υ.γ. 1 Καλή θητεία, Γιώργο

Υ.γ. 2 Σου χρωστάω μια απάντηση Biz, το ξέρω… Και απολογούμαι

Υ.γ. 3 Ανεβασμένο σε βλέπω, Δράκε

Υ.γ. 4 Έχω 3 προσκλήσεις για Joost (αν θυμάμαι καλά). Ενδιαφέρεται κανείς?

Υ.γ. 5 Να τα κρατήσεις τα topics…. στο μέλλον πρέπει να κοιτάζουμε!

6 thoughts on “Έχω χαθεί….

  1. Για κάποιο μυστήριο λόγο, δεν μου ανοίγει το Joost, ώστε να μπορέσω να σας στείλω Invitations.

    Ελπίζω να μην έχω κάνει εγώ ανοησία…. μήπως κάποιος άλλος που διαβάζει, αντιμετωπίζει το ίδιο error message στο Joost, όπως και εγώ?

  2. Εγώ δεν είχα καν πάρει χαμπάρι για τη θητεία του Γιώργου. Οπότε του λέω εδώ καλή θητεία και θα πάω και από τα μέρη του

    Biz που στο καλό χάθηκες???

    Fotis ναι όντως ανεβαίνω αλλά έχω και καλύτερα να δώσω… ρίχνε μου ματιές…

  3. Pingback: Web 2.0 Public Relations « …::: Geek Inside :::…

Leave a comment