Web 2.0 Public Relations

Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί εκατοντάδες φορές για την δυναμική του Web 2.0 (όσοι δεν γνωρίζετε την έννοια, θα συνιστούσα να διαβάζετε τακτικά το Nylon.gr και το PestaOla.gr).

Έτσι και εγώ, δοκίμασα πριν από μερικούς μήνες, να δώσω οντότητα σε ένα beach bar που δουλεύω τα καλοκαίρια μέσω του MySpace, καθώς επίσης και να χρησιμοποιήσω διάφορα εργαλεία web 2.0, για να πλαισιώσω αυτήν την προσπάθεια.

Μέχρι στιγμής τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Οι φίλοι του Cariocas έχουν ξεπεράσει τους 1450 (να σημειώσω ότι δεν κάνω εγώ request για friendship) ενώ η επισκεψιμότητα της σελίδας καταγράφει μέχρι στιγμής 11,500 μοναδικές επισκέψεις σε περισσότερα από 3500 μέρη στον κόσμο!

Το Cariocas έχει το δικό του blog, την δική του σελίδα με videos, την δική του σελίδα με photos (είναι πάνω στο Myspace και πρέπει να φτιάξετε account, αλλά σύντομα θα μεταφερθούν και στο Flickr, στο Photobucket και στο Youtube), ενώ πρόσφατα απέκτησε και καρτούλες από το Moo.com (γιατί ζήλεψα τον Titana!)

Moo Minicards

Μέχρι στιγμής έχω φροντίσει να μην spamάρω με flyers, να μην σβήνω comments και γενικότερα να μην κάνω εγώ initiate τις επαφές, αλλά να αφήνω τον κόσμο να εκφράζεται και να λέει ότι θέλει για το μαγαζί.

Τα φυσικά αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας (δλδ τον κόσμο) μπορείτε να τα δείτε ακολούθως:

Cariocas Beach Bar

Cariocas Beach Bar 1

p.s. 1: το καινούργιο μου hobby. Προσπαθώ να το μάθω καλά, για να του βάλω μια καμερούλα πάνω, και να τραβάω video από ψηλά!!! ;o)

R/C Helicopter

p.s.2: Παραλίγο να το ξεχάσω. Μεσημέρι Πέμπτης, έξω από τα γραφεία της ING στην Λεωφ. Συγγρού (λίγο πριν το δικό μου γραφείο)….

Renault F1

10 thoughts on “Web 2.0 Public Relations

  1. Μπράβο ρε συ!🙂 Όταν τις πάρεις βγάλε σχετικό post!

    Έχω έρθει στο Cariocas 1 φορά μόνο, LOL. Πότε θα είσαι κανά εκεί να περάσω;

  2. Τις πήρα… check the pic! 🙂

    Κάθε Κυριακή, στα parties είμαι κάτω και κερνάω τον κόσμο σφηνάκια. Οπότε μπορείς, κατέβα!

    (btw, αυτό αποτελεί ανοικτή πρόσκληση σε όλη την blogoσφαιρα)
    😉

  3. Πολύ καλή κίνηση, γενικά το MySpace στην club land παγκοσμίως είναι πολύ δημοφιλές, το χρησιμοποιούν πάρα πολλοί djs, clubs κλπ.. Αν και στην Ελλάδα μερικοί djs το έχουν παρακάνει με comments για events κλπ..

    Έχω το clubber.gr και πετυχαίνω στο MySpace πάρα πολλούς γνωστούς από clubs κλπ κατά καιρούς!

  4. Τώρα που σε βρήκα… δεν σε αφήνω με τίποτα!!!

    Κάνε καμιά κίνηση, βρε Γιάννο, και βάλε κανα banneraki!!! :op
    🙂

  5. Μπράβο, ωραίο, post, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το myspace, αλλά κάποιος γνωστός μου, μου λέει οτι το ROI ειναι καλό αλλά πληρώνει άτομα για να απαντάνε ξέρεις στα διάφορα posts..Τι έχεις να πείς για αυτο απο την δικιά σου εμπειρία;
    Γιατί λέω να το ξεκινήσω και εγώ για κάποια άτομα.
    Ευχαριστώ
    ΥΣ: Σε πια περιοχή είναι αυτό το μαγαζί?🙂

  6. Φίλε Thano,

    Το ROI θα είναι πάντα θετικό, γιατί δεν υπάρχει investment (τουλάχιστον οικονομικό). Από εκεί και πέρα, στο case study που εφάρμοσα τους τελευταίους 6 μήνες, δεν προσέγγισα ποτέ κανέναν με σκοπό να τον πείσω να γράφει επί χρήμασι, στην σελίδα του MySpace.

    Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις τα δικά σου case studies, με δυο μικρά tips. Μην σπαμάρεις τον κόσμο και να σέβεσαι τον χώρο του καθενός. Με λίγο χιούμορ… θα σε αγαπήσει πολύς κόσμος (εσένα ή τους πελάτες σου).

    υ.γ. Το μαγαζί βρίσκεται κοντά στο Αλεποχώρι. 70 km έξω από την Αθήνα.

Leave a Reply

