Advertorial – Μια κακή εκτέλεση του

Advertorial πάνω – κάτω όλοι ξέρουμε τι σημαίνει. Όσοι δεν ξέρουμε, διαβάζουμε την Wikipedia για να μάθουμε (και τι είναι advertorial και τι είναι η Wikipedia).

Βασική πάντως παράμετρος είναι να μην φαίνεται το κείμενο σαν διαφήμιση (το κατά δύναμει δηλαδή).

Και εδώ θα στεναχωρήσω 2 καλούς φίλους (συγνώμη publisher Βασίλη, συγνώμη advertiser Γιάννη).

Αλλά το εν λόγω κείμενο, είναι το δελτίο τύπου της εταιρείας καθαρά, το οποίο όμως βρίσκεται μέσα στις ειδήσεις , του κατά τ’ άλλα αξιόλογου και ενημερωτικού site.

“Διάβασε βρε λεβέντη συντάκτη, το κείμενο, φάε την τελευταία παράγραφο και είσαι έτοιμος. Γιατί μου δίνεις το δικαίωμα να το παίξω καραγκιοζάκος και να βγαίνω δημόσια και να σε ‘κράζω’? ” (τρόπος του λέγειν, πάντα).

Είμαι σίγουρος όμως, ότι θα διορθωθεί σε χρόνο dt (ώστε και το post μου να χαρακτηριστεί ‘άκυρο’ και εγώ ένας συκοφάντης!) ;o)

υ.γ. Για τον κλάδο μας….. ακολουθεί ένας απίστευτα ενδιαφέροντας διάλογος… Για αφήστε τα αδιάφορα κειμενάκια και ρίξτε του μια ματιά, όσο μεγάλος ή/και κουραστικός αν είναι.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s