Διαβάζω…

  • στο blog της Mindworks για την παύση λειτουργίας των InClicks και αναρωτιέμαι, αν πέσαμε μέσα όταν πριν από καιρό, είχαμε διαγνώσει τα λάθη ή αν η Google είναι τόσο δυνατή, που αναγκάζει μέχρι και το In.gr να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της?
  • στο MarketingWeek για τα Ermis Awards, και βλέποντας τις short lists, αναρωτιέμαι αν υπάρχουν μόνο 3-4 εταιρείες στην Ελλάδα που προάγουν το Interactive Marketing ή αν έχει να κάνει με την επιτροπή υποδοχής συμμετοχών? *
  • στο Sync.gr …. η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες, δεν διαβάζω το Sync γιατί δείχνει να μην δουλεύει. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
  • στο site του Interactive Marketing Conference, το πρόγραμμα της εκδήλωσης και αναρωτιέμαι γιατί υπάρχει τέτοια καθυστέρηση στην διαμόρφωση του, μόλις 10 ημέρες πριν την εκδήλωση?
  • στο ίδιo site, τους χορηγούς της εκδήλωσης και αναρωτιέμαι πως μπορείς να είσαι χορηγός σε ένα interactive marketing conference και να μην έχεις site?
  • στο blog του Bizwriter, ότι η Google προσλαμβάνει στην Ελλάδα, και αναρωτιέμαι μιας και είχα ξαναδιαβάσει κάτι παρόμοιο μερικούς μήνες πριν, γιατί δεν έρχεται στην Ελλάδα από την Ιρλανδία, είτε ο Αλέξανδρος Π. είτε ο Πάνος Ζ.? Mήπως γιατί είναι περνάνε καλυτέρα εκεί που είναι?
  • στο blog του Pestaola, για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε επειδή, ο Στέφανος έγραψε ένα λάθος τηλέφωνο, και αναρωτιέμαι πως μπορεί να πάει μπροστά αυτή η χώρα, όταν κάποιοι αργόμισθοι δημοσιουπαλληλίσκοι τσαντίζονται (“οχλούμεθα διαρκώς”) επειδή σήκωνουν μερικά τηλέφωνα παραπάνω?
  • στο Ε-metrics, για την μεγάλη διαδικτυακή έρευνα, συμμετέχω δυο φορές, αλλά η σελίδα μου σκάει και τις δυο, και αναρωτιέμαι αν θα καταμετρηθούν οι απαντήσεις που έδωσα, μέχρι εκείνο το σημείο? επίσης, αναρωτιέμαι αν θα καταμετρηθούν οι απαντήσεις που έδωσα μέσω του iphone μου (από wifi) και μέσω ενός Internet cafe που επισκέφθηκα αυτό το Σ/Κ, που ήμουν στην Θεσσαλονίκη. **
  • τέλος, διαβάζω στο blog του Uroborus, ότι κάποιο μεγάλο και ανεξάρτητο site, μπορεί να πάψει να είναι ανεξάρτητο και όπως όλοι σας… αναρωτιέμαι ποιο είναι? 😉

* για το αν και κατά πόσο ήταν συμμετοχικά τα βραβεία, όπως αναφέρει ο κ. Λιαρμακόπουλος, δεν αναρωτιέμαι τίποτα. Σιγά να μην ζητούσαν και την γνώμη μου, για τα web awards! Ποιος είμαι εγώ δηλαδή, που θέλω να συμμετέχω κιόλας? Ένας blogger που γκρινιάζει (σας πρόλαβα, σας πρόλαβα!!!)

** 4 φορές ο κ. Φώτης. Που αποδεικνύει, ότι οι διπλοψηφίσαντες δεν υπάρχουν μόνο στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, όπως λέει ο φίλος μας, ο Μάκης! 🙂

6 thoughts on “Διαβάζω…

  1. Σοβάρα Φώτη, δε σου δουλεύει το sync? Δεν έχουμε παρατηρήσει τίποτα περίεργο τις τελευταίες μέρες… ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; 404?
    Σχετικά με το short list, είναι short και για ένα ακόμη λόγο. Δεν ξέρω πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες που μπορούν να δώσουν 200 ευρώ ανά συμμετοχή…

  2. @ Κωστής

    Ο Safari του iphone δεν μπορεί να βρει server
    (Safari can’t open the page because it can’t find the server).

    O Firefox κάνει time out.
    (The connection has timed out. The server at http://www.sync.gr is taking too long to respond.)

    O IE δεν βρίσκει καν την σελίδα και με στέλνει στο live.com
    (Ο Internet Explorer δεν μπορεί να εμφανίσει την ιστοσελίδα)

    @ barak
    διαφωνώ μόνο με την τρίτη λέξη… θα έβαζα κάτι πιο light! Το νόημα, όμως, της πρότασης μου, δεν θα ξέφευγε σε τίποτα από της δικής σου. ;o)

  3. Φώτη,

    Inclicks: Δε μου κάνει εντύπωση. Τις πρώτες μέρες λειτουργίας του προγράμματος είχα συνάντηση μαζί τους και τους μετέφερα τις απόψεις μου. Η πρώτη βασική παρατήρηση αφορούσε την επιλογή του μοντέλου pay per impression (ότι δηλαδή και η παραδοσιακή διαφήμιση με banners) που έρχονταν σε αντίθεση με το βασικό πλεονέκτημα του Adwords. Η δεύτερη αφορούσε τις δυνατότητες τις πλατφόρμας διαχείρισης που υπολείπονταν σε πολύ μεγάλο βαθμό αυτής του Adwords.

    Όταν λοιπόν λανσάρεις, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, μια υπηρεσία, το Inclicks, χωρίς τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που προσφέρει ο ανταγωνισμός τι να περιμένεις;

    Ermis Awards: No comments!!!!

    IMC 07 : Την ίδια απορία έχω και εγώ αλλά θα πάω όπως και να έχει για να δω τι θα γίνει

    Google: Πιστεύω ότι είναι διαφορετικοί οι ρόλοι

    Emetrics: Πέρα από το θέμα λειτουργικότητας που αναφέρεις, εγώ αναρωτιέμαι γιατί απουσιάζουν οι ερωτήσεις για την χρήση των μηχανών αναζήτησης που παίζουν πολύ σημαντικότερο ρόλο σε σχέση με κάποια άλλα θέματα για τα οποία υπάρχουν ερωτήσεις.

  4. Εγώ θα ξεκινήσω με συγγνώμες. Δεν είχα καμία διάθεση να μην σχολιάσουμε εδώ τα Awards αλλά δεν μπορούσα να μην κάνω post αγαπητέ. Άσε που μου αρέσει το ξύλο…

    Inclicks: Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν…

    IMC 07: Σύνηθες φαινόμενο να καθυστερεί η ατζέντα σε ελληνικό συνέδριο (ρώτησα και έμαθα). Κακώς. Συμφωνώ. Ρεφάρουμε με καινούριους ομιλητές και online promotion. Ρίξε καμιά ματιά και στους καινούριους…

    Google: Έχεις σοβαρά αμφιβολίες για το που περνάνε καλύτερα; Εγώ φεύγω για Δουβλίνο χτες άμα θέλεις.

    E-Μetrics: Ποιος είμαι εγώ που θα σχολιάσει την έρευνα στην οποία συμμετέχουν τα μεγαλύτερα sites της χώρας; (τους πρόλαβα;)

Leave a Reply

