Λίγο απ’ όλα…

Όπως το λέει ο τίτλος, θα είναι το Post. Γιατί, αντί να είμαι καβάλα στο ‘λευκό μου άλογο’, και να ταξιδεύω στην Εθνική αφήνοντας σκέψεις και έγνοιες πίσω στην πόλη, είμαι αναγκασμένος να είμαι κλεισμένος στο σπίτι,  λόγω της βροχής.  (‘όκι, ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου’...  το θυμάστε?)

Σιγά μην κάτσω να σκάσω. Θα μοιραστώ δημοσιώς τις σκέψεις μου, οπότε θα βγάλω από μέσα μου το μαράζι. Και μιας και έχω ζηλέψει κατά καιρούς τις στήλες των παραπολιτικών, αποφάσισα να εφαρμόσω και εγώ την τεχνική των bulletin points.

  • Έχετε παρατηρήσει την κόντρα που έχει ξεσπάσει τον τελευταίο καιρό, ανάμεσα στα (και καλά) πιο δημοφιλή blogs? Troktiko, pressmme, nonews-news, kourdisto portokali, ktl. Αν όχι, πράτετε άριστα και σας συμβουλεύω να μην ασχοληθείτε. Θα χαλάσουν την μέρα και την διάθεση σας…. Αν ναι, καλά να πάθετε. Τόσο μεγάλο και πλούσιο το ιντερνετ, και εσείς επιλέξατε τον οχετό. Είναι σαν να έχετε δορυφορική με 10,000 κανάλια, και εσείς να βλέπετε την Μανωλίδου.
  • Μιας και ανέφερα την κόντρα, μου φέρνει στο μυαλό κάτι άλλο. Όταν πρωτοξεκίνησε το blogging, θυμάμαι ότι οι κόντρες μεταξύ των blogs (διαχρονικό φαινόμενο, απ’ ότι φαίνεται στην Ελλάδα), είχαν και ένα επίπεδο. Θυμάμαι Mantalena, A.F. Marx, Old Boy (και 2-3 ακόμα που δεν θυμάμαι και απολογούμαι), παρά τις κόντρες ή/και αντιθέσεις που μπορεί να είχαν, πάντα φρόντιζαν να κρατάνε ένα υψηλό επίπεδο γραφής. Πλέον, οι κόντρες στα blogs, έχουν γίνει τα χειρότερα ξεκατινιάσματα…. Κρίμα (για τους ίδιους, μιας και φανερώνουν το επίπεδο τους)… Λύση? Αγνοήστε τους. Ευτυχώς, υπάρχουν και ποιοτικά blogs.
  • Στο SEO Workshop πήγατε? Όσοι δεν πήγατε, χάσατε. Όσοι πήγατε, είχατε την ευκαιρία να με γνωρίσετε, οπότε κερδίσατε!!!  Στα σοβαρά τώρα, το event ήταν φανταστικό για ένα απλό λόγο. Γιατί ακόμα και στις παρουσιάσεις υπάρχει συμμετοχικότητα. Conference 2.0  ένα πράγμα. Αν δεν το δείτε, και δεν έχετε συμμετάσχει σε κάτι αντίστοιχο, τότε δεν ξέρετε πως είναι τα ποιοτικά events.
  • Το καλύτερο ελληνικό blog για την διαφήμιση και το παρασκήνιο της, το έχει ως γνωστόν ο δράκος Uroborus (για να μην λες, ρε μπαγάσα, για backlinks). Σε ένα πρόσφατο Post του, έκανε αναφορά στην σειρά ‘Mad Men‘. Υποθέτω ότι σχεδόν όλοι οι ‘διαφημισάκηδες’ πέσαμε με τα μούτρα να την κατεβάσουμε και να την δούμε. Επειδή φαντάζομαι ότι είμαι ο πρώτος που είδε και τις 2 σεζόν ολόκληρες, σας πληροφορώ ότι η 3η ξεκινάει κάπου τον Ιούνιο (που κολλάει αυτό? Όταν θα δείτε το S2E13 της σειράς, θα με καταλάβετε).  Και μιας και μίλησα για το Mad Men, να εκφράσω μια απορία? Αν λέγαμε ότι υπάρχει ο ρόλος του Don Draper σήμερα στην Ελλάδα… Με ποιον θα έμοιζε? Να κάνουμε ένα γκάλοπ? (την απάντηση  μου.. την είδατε υποθέτω!) :o)
  • Ιωάννα, Έλενα και Μιρέλλα… Μην πάτε μαζί τους για φαγητό, θα σας ισοπεδώσουν. Τρόικα που σκοτώνει!
  • Alpha Bank…. Άστο για άλλη φορά. Σας έχω εσάς, ένα Postάκι λουκούμι. Θα γλύφετε τα δάκτυλα σας, εγγυημένα. Με φωτογραφιούλες που αρέσουν και στον κόσμο.
  • Θα πει κάποιος στον Bizwriter να σταματήσει να διαβάζει τόσο πολύ και να αρχίσει να ξαναποστάρει?

Καλή εβδομάδα να έχουμε.

8 thoughts on “Λίγο απ’ όλα…

  1. “Θα πει κάποιος στον Bizwriter να σταματήσει να διαβάζει τόσο πολύ και να αρχίσει να ξαναποστάρει?”
    😀

    Το παλεύω, το παλεύω…

  2. – Δηλαδή πρέπει να κάνω σαματά για να μου δώσεις και μένα ένα backlink?🙂

    – Συμφωνώ ότι ο biz πρέπει να το παλέψει🙂

  3. Pingback: 1st SEO Workshop Athens. The Aftermath | About SEO | Search engine marketing, internet marketing, social media

  4. Thanks for the link and the vote!🙂

    Αλλά με δύο μωρά και ένα κάρο δουλειά, δεν έχω προλάβει να δω το Mad Men ακόμα!

  5. ε οχι!!! δεν το δέχομαι! Πιστεύω πως εάν μας έδινες λίγο ακόμα σημασία δεν θα είχες αυτή την εντύπωση για εμάς…

  6. σε τι ακριβως μοιαζει panos.gr με τον don draper;
    στο ποτο, στο τσιγαρο, ή στις γκόμενες;
    έλεοοοοοοοος!

Leave a Reply

